V dnešní době probíhá stále větší počet schůzek online. K tomu, jak je efektivně vést z obchodního pohledu, osvědčené rady chybí. Co dělat, aby křivka prodeje rostla i v době "covidové"?
V tomto 2hodinovém online kurzu si definujeme jednotlivé formy prodeje produktů a služeb. Řekneme si, co nám mohou přinést, anebo naopak vzít z pohledu úspěšnosti v prodeji, a čím nás klienti v době „covidové“ mohou překvapit. Zaměříme se na to, jak si domluvit online schůzku, jak se na ni připravit a profesionálně ji vést.
Klesá vám prodej zboží, či služeb? Přizpůsobili se obchodníci online době, nebo neví, jak ke svým zákazníkům v této nelehké ekonomické situaci přistupovat? Pomozte svému obchodnímu týmu dostat se opět do sedla, aby křivka prodeje rostla. Obchodníky na juniorní pozici seznámíme se základními principy prodeje a vedením obchodního jednání. Seniorním obchodníkům dáme návod na to, jak prodávat ještě více.
Řízený workshop formou koučinku podnítí samostatnost a otevře dveře do světa kreativního prodeje, podpoří senzitivitu k produktům a empatii ke klientům. Workshop lze využít jako individuální konzultaci, či koučink na předem dané téma.
Tyto kurzy vám pomohou nastartovat kariéru v obchodě, zvednout výkon či motivaci zkušených obchodníků s ohledem na online dobu a získat správné obchodní návyky.
Kurzem Vás provede
Lenka Benetková, lektorka osobnostně profesního rozvoje
Lenka pracovala více než 20 let v médiích jako obchodní ředitelka. Stavěla řadu obchodních oddělení, nastavovala obchodní filosofie a vedla týmy k úspěšnému prodeji v segmentu B2B. V současnosti je na volné noze a zabývá se poradenstvím a koncipováním obchodních projektů. Specializuje se na krizový management v rámci obchodních oddělení a snaží se neustále objevovat nové možnosti prodeje produktů a služeb nejen v mediální sféře.