Jestliže si přejete podat stížnost, můžete tak učinit e-mailem, dopisem nebo telefonicky. Všechny stížnosti by měly být podány do 30 dnů od data vzniku podnětu nebo do 30 dnů od data, kdy jste danou událost zaznamenali.
Pumpedu s.r.o. se zavazuje poskytovat transparentní a dostupné služby ve vysoké kvalitě všem našim zákazníkům. Uvítáme veškeré vaše poznatky a připomínky týkající se kvality naší komunikace a služeb.
Jsme si vědomi toho, že naše služby nemusí být vždy stoprocentní, pro takové případy jsou určeny naše Zásady pro zpracovávání stížností. Máte-li nějakou připomínku či stížnost, budeme rádi, když ji s námi budete sdílet. Jen tak se budeme moci poučit z vlastních chyb a poskytovat služby v nejvyšší možné kvalitě.
Bez ohledu na to, čeho se vaše stížnost týká, nebo způsob, jakým jste nás kontaktovali, bude se stížností nakládáno se vší vážností a nestranně. Naší snahou je reagovat na vaši stížnost během 2 pracovních dnů a do 30 dnů ji zcela vyřešit. Ve složitějších případech, nebo pokud je vaše stížnost eskalována, mohou platit delší časové lhůty, o kterých vás budeme informovat při komunikaci. Vysvětlíme vám, co se stalo a proč, a podnikneme kroky k nápravě situace.
Naším cílem je vyřešit většinu problémů hned. Bude-li to možné, zaměstnanec, s nímž budete komunikovat, bude usilovat o okamžitou nápravu. V některých případech bude nutné kontaktovat další kolegy. Další podrobnosti vám poskytneme při vyřizování vaší stížnosti.
V případě chyby na naší straně vždy usilujeme o:
Vaše stížnost bude vyřízena v souladu s našimi zásadami GDPR. Informace o vás budou sdíleny interně pouze v případě potřeby k prošetření a vyřešení vaší stížnosti. Vaše údaje sdělíme třetím stranám pouze s vaším souhlasem, nebo pokud je to ze zákona požadováno.