Zobrazit vše

ITIL® 4 Acquiring & Managing Cloud Services + zkouška

Tento kurz poskytne účastníkům osvědčené postupy, jak používat služby nabízené cloudem, identifikovat výhodnost cloudu a využívat cloud. Umět řídit rizika v cloudu a dosahovat požadovaných obchodních výsledků. Cílem je poskytnout účastníkům praktické dovednosti a znalosti potřebné k vytvoření, sladění a integraci klíčových konceptů rámce ITIL na cestě cloudového spotřebitele.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
3 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU22010005
ITIL®
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU22010005-0001
Cena bez DPH
28 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU22010005-0002
Cena bez DPH
28 900 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek E. Beekveldt
E. Beekveldt
E. Beekveldt
"Ještě jednou děkuji za skvěle odučené školení ITIL 4 Foundation.
Rovnováha mezi teorií a praktickými příklady, vaše jasná vysvětlení, dodržování naplánovaných časů, humor a sdílení zkušeností z podnikání a vašeho života byly velmi cenné pro pochopení složité látky.
​​​​​​​Přeloženo z anglického originálu."

Popis kurzu

Tento kurz Vám pomůže:
  • analyzovat dostupná řešení a potenciální přínosy pomocí přístupu neutrálního vůči dodavateli,
  • efektivně identifikovat, vybrat a poskytovat optimalizované cloudové služby,
  • usnadnit spoluvytváření hodnot prostřednictvím úspěšného nákupu a integrace cloudových služeb při použití rámce ITIL 4,
  • přijmout uživatelskou cestu komplexního nákupu cloudu zaměřenou na zákazníka.

Akreditované školení ITIL® 4 Acquiring & Managing Cloud Services (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje Pumpedu (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Komu je kurz určen

  • Cloud architekti a cloud konzultanti
  • Manažeři nákupu zvažují pořízení cloudových služeb
  • Jednotlivci pokračující v cestě v řízení služeb
  • Manažeři a začínající manažeři ITSM
  • Manažeři všech úrovní, kteří se podílejí na utváření směru a strategie nebo na rozvoji neustále se zlepšujícího týmu
  • Stávající držitelé kvalifikace ITIL, kteří si přejí rozvíjet své znalosti

Obsah kurzu

Úvod
  • Co je to cloud?
  • Historie cloudu
  • Typy cloudových řešení
  • Rozhodnutí o využití cloudových služeb
  • Cloud jako klíčová součást digitální strategie
  • Role cloudových služeb v digitální transformaci
  • Cloudové služby a cíle udržitelnosti
  • Řízení
Průzkum: Může organizace těžit z cloudu?
  • Pochopení role cloudu ve strategii
  • Nastavení strategického rozsahu
  • Strategické umístění cloudu
  • Hodnota: výsledky, náklady a rizika
  • Formulování počáteční cloudové strategie
Zapojení: Setkání s poskytovatelem cloudu
  • Pochopení prostředí CSP
  • Typy služeb, které je třeba zvážit
  • Definování požadavků na cloudové služby
  • Žádost o informace a důkaz koncepce
  • Provádění hodnocení připravenosti na cloud
  • Spolupráce s poskytovateli cloudových služeb
  • Kontrola cloudové strategie a požadavků na cloudové služby
Nabídka: Výběr správných služeb a poskytovatele
  • Stanovení požadované minimální návratnosti investice
  • Komunikace požadavků
  • Žádost o nabídku
  • Kontrola návrhů
  • Stanovení návratnosti investic navrhovaných cloudových služeb
  • Definování a komunikace obchodního případu pro cloudové služby
Dohoda: Vyjednávání a plánování
  • Domlouvání a plánování spoluvytváření hodnot
  • Vyjednávání a odsouhlasení cloudové služby
  • Smlouvy o cloudových službách
  • Model sdílené odpovědnosti
  • Mapa rolí a odpovědností
  • Nabíjecí modely
Nasazení: Přesun do cloudu
  • Obecné úvahy
  • Migrace do cloudu jako součást onboardingové iniciativy
  • Aspekty zabezpečení a souladu
Spoluvytváření hodnot
  • Vyrovnání provozního modelu
  • Mapa spoluvytváření hodnot pro cloud
  • Ovladače spoluvytváření hodnoty v praxi
  • Řízení optimalizace spotřeby cloudových služeb
  • Správa kvality cloudových služeb
  • Používání cloudových nástrojů pro spoluvytváření hodnot
Realizace: Měření a zlepšování
  • Udržování sladěnosti provozního modelu
  • VUCA a mapa spoluvytváření hodnot
  • Neustálé zlepšování a mapa spoluvytváření hodnot pro cloud

Certifikace

Certifikace je platná na 3 roky. Následně je nutné dělat recertifikaci.
  • Bez možnosti použití materiálů.
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností.
  • 65 % správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (26 ze 40).
  • Délka 90 min (+23 min pro kandidáty, kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk).
  • Zkouška je v anglickém jazyce.
Zkoušky jsou poskytovány pouze ve formátu Online proctoring
  • Uchazeči mohou složit zkoušku bezpečně kdykoli a odkudkoli
  • Kompletní správa zkoušek od PeopleCert (plánování zkoušek, podpora kandidátů atd.)
  • Dostupnost pro plánování zkoušek 24/7/365
  • Live proktoři/invigilátoři pro všechny nabízené zkoušky
  • Podporováno ve Windows i Mac OS

Materiály

Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.

Cíle

  • Poskytnout kandidátům osvědčené postupy, jak používat možnosti nabízené cloudem k identifikaci a využívání příležitostí, řízení rizik a dosahování požadovaných obchodních výsledků.
  • Poskytnout kandidátům praktické dovednosti a znalosti potřebné k vytvoření, sladění a integraci klíčových konceptů rámce ITIL na cestu cloudových spotřebitelů.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 27. 6. 2024
Rozdíl mezi Six Sigma a Lean Six Sigma

Obě metodiky se zaměřují na zlepšování procesů a zvyšování efektivity. Mají ale různé přístupy a cíle. Pojďme se podívat na hlavní rozdíly mezi těmito dvěma metodikami.

Náhledový obrázek novinky
DevOps 20. 6. 2024
ITIL 4 a PRINCE2 7 za výhodnější cenu formou eLearningu

Na certifikaci ITIL 4 a PRINCE2 7 Foundation se můžete kromě tradiční formy studia připravit také prostřednictvím samostudia. Jednou z výhod je microlearning, kdy je studium rozděleno do krátkých lekcí, ke kterým se můžete vracet dle své potřeby.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 14. 4. 2024
Metoda Six Sigma a její výhody

Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek E. Beekveldt
E. Beekveldt
E. Beekveldt
"Ještě jednou děkuji za skvěle odučené školení ITIL 4 Foundation.
Rovnováha mezi teorií a praktickými příklady, vaše jasná vysvětlení, dodržování naplánovaných časů, humor a sdílení zkušeností z podnikání a vašeho života byly velmi cenné pro pochopení složité látky.
​​​​​​​Přeloženo z anglického originálu."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 27. 6. 2024
Rozdíl mezi Six Sigma a Lean Six Sigma

Obě metodiky se zaměřují na zlepšování procesů a zvyšování efektivity. Mají ale různé přístupy a cíle. Pojďme se podívat na hlavní rozdíly mezi těmito dvěma metodikami.

Náhledový obrázek novinky
DevOps 20. 6. 2024
ITIL 4 a PRINCE2 7 za výhodnější cenu formou eLearningu

Na certifikaci ITIL 4 a PRINCE2 7 Foundation se můžete kromě tradiční formy studia připravit také prostřednictvím samostudia. Jednou z výhod je microlearning, kdy je studium rozděleno do krátkých lekcí, ke kterým se můžete vracet dle své potřeby.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 14. 4. 2024
Metoda Six Sigma a její výhody

Six Sigma je metodologie pro řízení procesů a zlepšování kvality, která se zaměřuje na minimalizaci variability a nedokonalostí v procesech a produktech. Cílem Six Sigma je dosáhnout maximální kvality výstupů a minimalizovat výskyt chyb nebo vadných produktů.

Proč s námi