Radim se věnuje vzdělávání v oblasti AI. Klade důraz na srozumitelný výklad a praktické ukázky. Jeho cílem je, aby si účastníci školení odnesli co nejvíce relevantních informací a naučené vědomosti a vyzkoušené poznatky mohli ihned aplikovat do své praxe. Působí také jako školitel v rámci České asociace umělé inteligence. Specializuje se na využití umělé inteligence pro zefektivnění/usnadnění práce a zvýšení produktivity a na oblast deepfake a dezinformací. Radim je také zakladatelem online magazínu AI Crunch.
Konkrétní příklady deep fake útoků a jak se proti nim bránit
Deepfake útoky jsou stále častější a sofistikovanější. Se dvěma reálnými incidenty jsme se dokonce setkali v našem okolí. O jaké deep fake útoky se jednalo?
Microsoft je globální technologická společnost. Její složité finanční procesy zahrnují rozsáhlé finanční plánování a analýzu (FP&A). Tradiční metody predikcí a analýz byly časově náročné a někdy nepřesné, což vedlo ke zpoždění v rozhodování a potenciálním finančním rizikům.
Unilever je mezinárodní společnost s více než 155 000 zaměstnanci. Potýkala se s časově náročným procesem náboru talentů. Náborový proces zahrnoval ruční procházení tisíců životopisů a mnoho hodin strávených na pohovorech, což bylo neefektivní a nákladné.
Konkrétní příklady deep fake útoků a jak se proti nim bránit
Deepfake útoky jsou stále častější a sofistikovanější. Se dvěma reálnými incidenty jsme se dokonce setkali v našem okolí. O jaké deep fake útoky se jednalo?
Microsoft je globální technologická společnost. Její složité finanční procesy zahrnují rozsáhlé finanční plánování a analýzu (FP&A). Tradiční metody predikcí a analýz byly časově náročné a někdy nepřesné, což vedlo ke zpoždění v rozhodování a potenciálním finančním rizikům.
Unilever je mezinárodní společnost s více než 155 000 zaměstnanci. Potýkala se s časově náročným procesem náboru talentů. Náborový proces zahrnoval ruční procházení tisíců životopisů a mnoho hodin strávených na pohovorech, což bylo neefektivní a nákladné.