Zobrazit vše

PECB ISO 31000 Management rizik - Foundation

Tento kurz se zaměřuje na hlavní součásti normy ISO 31000: základní pojmy a definice, zásady managementu rizik, rámec managementu rizik a proces managementu rizik. Kromě toho jsou jednotlivé kroky procesu managementu rizik jednotlivě analyzovány a rozpracovány.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU24240044
Bezpečnost
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU24240044-0001
Cena bez DPH
17 400 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU24240044-0002
Cena bez DPH
17 400 Kč

Popis kurzu

Na základě absolvování tohoto vzdělávacího kurzu se můžete přihlásit ke zkoušce a požádat o certifikát „PECB ISO 31000 Foundation“. Tento certifikát prokazuje, že rozumíte základním konceptům a metodikám managementu rizik, které vycházejí z pokynů normy ISO 31000.

Školicí kurz je zaměřen na účastníky a:
  • Obsahuje přednášky ilustrované příklady a diskusemi
  • Povzbuzuje interakci mezi účastníky prostřednictvím otázek a návrhů
  • Zahrnuje kvízy s podobnou strukturou jako zkouška

Požadované znalosti

Nejsou požadována žádná předchozí školení nebo jiné znalosti a zkušenosti.

Komu je kurz určen

  • Osobám zapojeným do managementu rizik
  • Jedincům, kteří chtějí získat znalosti o zásadách, rámci a procesu managementu rizik
  • Jednotlivcům, kteří chtějí řídit rizika a příležitosti ve svých oblastech odpovědnosti
  • Jedincům se zájmem o kariéru v oblasti managementu rizik

Obsah kurzu

1.den: Úvod do managementu rizik, součásti ISO 31000 a zahájení procesu řízení rizik
2.den: Hodnocení rizik, ošetření rizik, zaznamenávání a hlášení, monitorování a přezkoumávání i komunikace a konzultace dle ISO 31000

Certifikace

Součástí kurzu je certifikační zkouška v anglickém jazyce.
Zkouška „PECB ISO 31000 Foundation“ plně splňuje požadavky programu PECB Examination and Certification Programme (ECP). Zkouška zahrnuje ověření následujících oblastí kompetencí:
  • Základní principy a pojmy managementu rizik
  • Rámec pro management rizik a proces managementu rizik
Zkouška se skládá ze 40 testových otázek s výběrem možných odpovědí (a, b, c) a je ve formě “closed book”, tzn. není možné používat žádné materiály. Zkouška trvá 1 hodinu a je možné ji skládat online nebo prezenčně. V případě nesložení zkoušky je možné ji zdarma opakovat do 12 měsíců.

Materiály

Oficiální školící materiály v anglickém jazyce.
Účastníci obdrží materiály ke školení, které obsahují více než 200 stran vysvětlujících informací, příkladů, osvědčených postupů, cvičení a kvízů. Materiály jsou dostupné v elektronické formě prostřednictvím aplikace KATE.  Veškerou dokumentaci lze pomocí aplikace KATE stáhnout a následně vytisknout.

Cíle

  • shrnout hlavní koncepty a principy řízení rizik, jak jsou uvedeny v ISO 31000
  • vysvětlit pokyny ISO 31000 pro vytvoření rámce řízení rizik
  • popsat aplikaci procesu řízení rizik v souladu s pokyny ISO 31000

Lektoři

Petr Tuka
Petr Tuka

CISM, CRISC, CISA, CDPSE, CASP+. Je profesionál v oblasti informační bezpečnosti s třicetiletou praxí.
V současné době se zaměřuje na poskytování poradenských a auditních služeb v oblasti řízení informační a kybernetické bezpečnosti, kontinuity podnikání, rizik a ochrany soukromí. 
Jako certifikovaný trenér/instruktor vede vybrané kurzy společností CompTIA, EC-Council a PECB.
Je držitelem řady certifikátů společností AXELOS, CompTIA, EC-Council, ISACA a The Open Group. 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Bezpečnost 6. 2. 2025
Povinná školení na kyberbezpečnost

BOZP školení známe všichni. Většina lidí je jen rychle prokliká, udělá test a zapomene, co četla. S příchodem nového zákonu NIS2 přibyla firmám další povinnost – školení kybernetické bezpečnosti. Jak zajistit, aby toto školení bylo opravdu účinné a nepřipomínalo jen další administrativní formalitu?

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Bezpečnost 6. 2. 2025
Povinná školení na kyberbezpečnost

BOZP školení známe všichni. Většina lidí je jen rychle prokliká, udělá test a zapomene, co četla. S příchodem nového zákonu NIS2 přibyla firmám další povinnost – školení kybernetické bezpečnosti. Jak zajistit, aby toto školení bylo opravdu účinné a nepřipomínalo jen další administrativní formalitu?

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Proč s námi