Jakub je senior architekt AI s více než 11 lety zkušeností v informatice a startupové strategii, specializující se na grafové algoritmy, NLP, GNN, pravděpodobnostní grafické modely a kauzální inference. Působil jako zakladatel nebo technický vedoucí v několika vzdělávacích startupech a vedl více než dvě desítky projektů včetně chatbotů, generování textu, prediktivního strojového učení, webových portálů a API pro grafické databáze.
Jeho vášeň spočívá ve využívání nejmodernějších technologií k budování software a zpracování vědeckého výzkumu podporujícího inovační potenciál Česka. Má zkušenosti s budováním komplextních AI systémů pro řadu startupů i korporací, kde integroval mj. znalostní grafy, grafové neuronové sítě a velké jazykové modely.
HubSpot je americká společnost specializující se na vývoj softwaru. Má 8 000 zaměstnanců a pobočky v několika zemích světa. Procesy související s generováním a kvalifikací leadů byly časově náročné, a ne vždy efektivní, což snižovalo produktivitu prodeje.
Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje.
Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.
Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.
HubSpot je americká společnost specializující se na vývoj softwaru. Má 8 000 zaměstnanců a pobočky v několika zemích světa. Procesy související s generováním a kvalifikací leadů byly časově náročné, a ne vždy efektivní, což snižovalo produktivitu prodeje.
Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje.
Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.
Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.