Zobrazit vše

MB-230 - Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.

Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
3 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21010181
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
20. - 22. 1. 2025
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0021
Cena bez DPH
22 000 Kč
19. - 21. 5. 2025
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0022
Cena bez DPH
22 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0003
Cena bez DPH
22 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010181-0004
Cena bez DPH
22 000 Kč

Komu je kurz určen

Konzultantům Dynamics 365 Customer Engagement, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Těm, kteří implementují řešení jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu

Modul 1: Přehled zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytikou.
  • Vytvářejte záznamy případů
  • Související služby
  • Analytics pro službu
  • AI pro službu
  • Konfigurace zákaznického servisu
Modul 2: Správa případů
V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznických služeb, a to jak ručně, tak pomocí automatizace.
  • Přehled správy případů
  • Vytváření záznamů o případech
  • Správa front
  • Směrování případů
  • Řešení případů
Modul 3: Smlouvy a oprávnění na úrovni služeb
V tomto modulu se naučíte, jak definovat a používat oprávnění a šablony oprávnění, stejně jako smlouvy na úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.
  • Přehled SLA a oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte oprávnění
  • Vytvářejte a spravujte smlouvy SLA
Modul 4: Správa znalostí
V tomto modulu se naučíte, jak vytvářet a používat správu znalostí. Dále se naučíte životní cyklus znalostních článků.
  • Přehled správy znalostí
  • Tvorba a organizace
  • Použijte znalostní obsah
  • Spravujte znalostní obsah
Modul 5: Omnichannel
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Omnichannel pro zákaznickou službu Dynamics 365.
  • Začít
  • Směrování záznamů entit
  • Směrování a distribuce práce
  • Nakonfigurujte kanály zpráv
  • Nasazení widgetů pro chat
  • Vytvářejte inteligentní asistenční řešení
  • Integrujte robota Power Virtual Agents
  • Nástroje produktivity
Modul 6: Plánování zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak používat funkci plánování zákaznických služeb ve službě zákazníkům Dynamics 365
  • Začínáme s plánováním zákaznických služeb
  • Konfigurace plánování zákaznických služeb
  • Definování a práce s rezervovatelnými zdroji
  • Práce se službami
  • Práce s preferencemi plnění
  • Plánování servisních činností
  • Přeplánování činností služeb a nahrazování zdrojů
Modul 7: Připojený zákaznický servis
V tomto modulu se naučíte, jak používat zákaznickou službu Dynamics 365 Connected k získávání dat a pomoci s prováděním skutečných obchodních akcí s daty.
  • Začínáme s připojeným zákaznickým servisem
  • Registrace zařízení
  • Správa zařízení a interakce
  • Upozornění na IoT a odesílání příkazů
  • Modul 8: Statistiky zákaznických služeb
V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s nástroji Customer Service Insights a používat umělou inteligenci (AI) ve vašem řešení zákaznické služby Dynamics 365.
  • Jak začít s přehledy zákaznických služeb
  • Práce se statistikami volání služeb zákazníkům 

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci zákaznických služeb
  • Identifikovat běžné scénáře zákaznických služeb
  • Dokončit proces řešení případu
  • Analyzovat údaje o zákaznických službách
  • Automatizovat zpracování záznamů správy případů
  • Vytvářet a používat znalostní články
  • Vytvářet a používat oprávnění a smlouvy o úrovni služeb
  • Práce s Omnichannel
  • Práce s propojeným zákaznickým servisem
  • Práce s plánováním zákaznických služeb
  • Práce se statistikami zákaznických služeb 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Proč s námi