Zobrazit vše

MB-310 - Microsoft Dynamics 365 Finance

Mezi aplikace Dynamics 365 Finance and Operations patří mimo jiné Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management a  Manufacturing.
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
4 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21010185
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010185-0003
Cena bez DPH
45 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: KT21010185-0004
Cena bez DPH
45 000 Kč

Popis kurzu

Dynamics 365 Finance Vám pomůže: Automatizovat a modernizovat Vaše globální finanční operace. Monitorovat výkon v reálném čase, předpovídat budoucí výsledky a přijímat rozhodnutí na základě dat, která podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční obtížnost a riziko.

Komu je kurz určen

Konzultantům Dynamics 365 for Finance and Operations, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Konzultant implementuje řešení využívající možnosti jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu

Modul 1: Přehled Dynamics 365 Finance
Tento modul bude diskutovat o hlavních součástech Finance a podívá se na příslušné moduly.
Lekce
  • Úvod
  • Přehled funkcí a schopností Dynamics 365 Finance
  • Klíčové součásti Dynamics 365 Finance
  • Přehled modulů finanční správy v Dynamics 365 Finance
  • Výhody Dynamics 365 Finance
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
Modul 2: Nastavení a konfigurace finanční správy
V tomto modulu budeme diskutovat o tom, jak vytvořit novou právnickou osobu (společnost) a nastavit a nakonfigurovat její finanční správu. Tento modul obsahuje hlavní knihu.
Lekce
  • Úvod
  • Vytvořte a nakonfigurujte nový právní subjekt
  • Definujte a konfigurujte účtovou osnovu
  • Konfigurujte účetní knihy a měny
  • Implementujte a spravujte deníky
  • Implementujte a spravujte hotovost a banku
  • Implementujte nákladové účetnictví a správu nákladů
  • Provádějte pravidelné procesy
  • Konfigurujte, vybírejte a vykazujte daně
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Konfigurace nového právního subjektu
  • Lab: Vytvoření účtové osnovy a hlavních účtů
  • Lab: Vytváření pokročilých struktur pravidel
  • Lab: Vytvoření fiskálního kalendáře, let a období
  • Lab: Import směnných kurzů pomocí poskytovatele
  • Lab: Vytváření a používání šablon poukazů
  • Lab: Konfigurace a testování akruálních schémat
  • Lab: Konfigurace a testování pravidel přidělování hlavní knihy
  • Lab: Nastavení a používání mezipodnikového účetnictví
  • Lab: Vytváření typů bankovních transakcí a skupin bankovních transakcí
  • Lab: Vytvoření skupiny bank a bankovního účtu
  • Lab: Provádějte vklady a provádějte obrácení plateb
  • Lab: Používejte pracovní prostory správy bank
  • Lab: Vytváření nákladového účetnictví pomocí průvodce
  • Lab: Proveďte závěr roku
  • Lab: Konfigurace nepřímé daně z prodeje

Modul 3: Implementujte a spravujte sdílenou konfiguraci pro A / P a A / R
Dynamics 365 Finance nabízí rozsáhlé funkce pro nastavení různých platebních možností, které jsou sdíleny mezi moduly závazků a pohledávek.
Lekce
  • Úvod
  • Nakonfigurujte platební podmínky
  • Nakonfigurujte platební dny a platební plány
  • Nakonfigurujte hotovostní slevy
  • Konfigurace platebního kalendáře
  • Nakonfigurujte platební poplatky
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Konfigurace platebních podmínek
  • Lab: Konfigurace časového plánu plateb
  • Lab: Konfigurace peněžních slev
  • Lab: Vytvoření platebního kalendáře
  • Lab: Konfigurace platebních poplatků

Modul 4: Implementujte a spravujte splatné účty
Toto téma vysvětluje základní nastavení splatných účtů a nastavení dodavatele pro efektivní správu dodavatelů a transakcí dodavatelů v Dynamics 365 Finance.
Lekce
  • Úvod
  • Vytvářejte a udržujte splatnou platební metodu účtů
  • Vytvářejte a udržujte skupiny dodavatelů a dodavatele
  • Vytvářejte a konfigurujte profil účtování dodavatele
  • Nakonfigurujte zásady ověřování faktur
  • Zpracovávejte objednávky, faktury a platby
  • Povolte a otestujte portál spolupráce dodavatele pro dodavatele
  • Nakonfigurujte splatné poplatky za účty
  • Nakonfigurujte a používejte pozitivní platby
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Konfigurace způsobu platby
  • Lab: Vytvoření skupiny dodavatelů a dodavatelů
  • Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování dodavatelů
  • Lab: Zaznamenejte fakturu dodavatele a porovnejte ji s přijatým množstvím
  • Lab: Použijte zásady párování faktur dodavatele
  • Lab: Zaznamenejte fakturu pomocí registru faktur, schválení a deníků faktur
  • Lab: Zpracování plateb dodavatele pomocí deníku plateb
  • Lab: Konfigurace spolupráce dodavatelů
  • Lab: Správa poplatků

Modul 5: Implementujte a spravujte správu výdajů
Můžete použít správu výdajů aplikací Dynamics 365 Finance a Operations k vytvoření integrovaného pracovního toku, kde můžete ukládat informace o platebních metodách, importovat transakce kreditní karty a sledovat peníze, které zaměstnanci utratí, když jim vzniknou náklady na vaše podnikání. Můžete také definovat zásady výdajů a automatizovat náhradu cestovních výdajů. Zadání výkazu výdajů bylo přepracováno, aby se zjednodušilo prostředí a snížila doba potřebná k dokončení výkazů výdajů. Tuto funkci můžete zapnout ve funkci Správa funkcí. Můžete přidat novou stránku nastavení a nakonfigurovat viditelnost výdajových polí a určit, která data jsou požadována, volitelná nebo nejsou k dispozici při zadávání výkazů výdajů. Když je tato funkce zapnutá, je k dispozici nový pracovní prostor výdajů. Tento pracovní prostor nahrazuje předchozí pracovní prostor výdajů a je vstupní stránkou vylepšeného vstupního prostředí. Řízení cest a výdajů má pro organizace s diskrečními výdaji silnou hodnotu. Cestovní a zábavní výdaje jsou významnou součástí kontrolovatelných výdajů společnosti. Aby bylo možné tyto náklady omezit, poskytuje správa výdajů kromě definování a hlášení o zneužitelných zásad mechanismus pro definování a použití zásad výdajů. Automatizace vstupu a náhrada výdajů na cestování a zábavu navíc snižuje náklady na zpracování oproti manuálnímu zadávání. Správa výdajů má těsnou integraci s dalšími moduly, jako jsou účty splatné, hlavní kniha, nákup a získávání zdrojů a správa projektů a účetnictví.

Lekce
  • Úvod
  • Konfigurujte a používejte správu výdajů
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Vytvoření kategorie výdajů
  • Lab: Vytvoření výdajové politiky
  • Lab: Vytvoření zásady auditu
  • Lab: Vytvoření a odeslání zprávy o výdajích

Modul 6: Implementujte a spravujte pohledávky, úvěry a inkasa
Aby bylo možné provádět funkce A / R, musíte nakonfigurovat modul Pohledávky. Potom můžete vytvářet faktury zákazníků, odesílat dodací listy, používat faktury ve volném textu, které nesouvisejí s prodejními objednávkami, a přijímat platby pomocí několika různých typů plateb, jako jsou hotovost, šeky, kreditní karty a elektronické platby od vašich zákazníků. Správná správa potenciálních zákazníků a zákazníků pomáhá podnikům splnit některé z jejich požadavků, například spokojenost zákazníků. Správná správa se zároveň vyhne ztrátě kontrolou mnoha faktorů, jako je kreditní limit a blokování zpracovávané objednávky, pokud porušuje zásady společnosti. Prodejci jsou klíčem k výnosu společnosti a o jejich provize by se mělo starat po dokončení prodejního cyklu.

Lekce
  • Úvod
  • Nakonfigurujte způsob platby
  • Vytvářejte a udržujte skupiny zákazníků a zákazníky
  • Vytvořte a nakonfigurujte profil odesílání zákazníků
  • Zpracovávejte objednávky, faktury a platby
  • Nakonfigurujte poplatky za pohledávky
  • Spravujte kredity a sbírky
  • Nakonfigurujte rozpoznávání výnosů
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Konfigurace způsobu platby
  • Lab: Vytvoření nové skupiny zákazníků a zákazníků
  • Lab: Konfigurace a údržba zákazníků
  • Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování zákazníků
  • Lab: Vytváření a zpracování bezplatných textových faktur
  • Lab: Zpracování faktury a vyrovnání proti platbě
  • Lab: Nastavení účtovacích kódů pro pohledávky
  • Lab: Konfigurace kreditů a sbírek
  • Lab: Provádějte odpisy
  • Lab: Zpracování úvěru a inkasa

Modul 7: Konfigurace a správa rozpočtu
Každá organizace, ať už soukromá nebo veřejná, si stanoví finanční a provozní cíle vytvářením rozpočtů. Po sestavení rozpočtu vedení sleduje činnosti v rámci rozpočtu.

Lekce
  • Úvod
  • Nakonfigurujte a použijte základní rozpočtování
  • Nakonfigurujte a použijte ovládací prvky rozpočtu
  • Vytvářejte a konfigurujte položky registru
  • Nakonfigurujte a použijte plánování rozpočtu
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Konfigurace základních rozpočtových komponent
  • Lab: Konfigurace komponent kontroly rozpočtu
  • Lab: Použít položky registru rozpočtu
  • Lab: Konfigurace plánování rozpočtu, vytvoření a použití plánovacího procesu

Modul 8: Konfigurace a správa stálých aktiv
Způsob nakládání s fixními aktivy musí odpovídat mezinárodním účetním standardům i účetním předpisům v každé zemi / oblasti. Mezi požadavky mohou patřit pravidla pro zaznamenávání transakcí pořízení a vyřazení, odpisů, životnosti a odpisů a odpisů dlouhodobého majetku. Funkce dlouhodobého majetku zahrnuje mnoho z těchto standardů a pravidel.

Lekce
  • Úvod
  • Nakonfigurujte komponenty dlouhodobého majetku
  • Správa stálých aktiv
  • Pořízení, odpisy a vyřazení dlouhodobého majetku
  • Integrace fixních aktiv
  • Souhrn modulu
  • Kontrola znalostí
  • Lab: Konfigurace komponent dlouhodobého majetku
  • Lab: Nastavení a vytvoření odpisových profilů
  • Lab: Pořízení majetku pomocí deníku dlouhodobého majetku
  • Lab: Odepisování a likvidace rozhodnutí založených na datech založených na aktivách, které podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční složitost a riziko. 

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Pochopit finanční povinnosti v Dynamics 365 Finance.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Předchozí kurzy

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Proč s námi