Modul 1: Přehled Dynamics 365 Finance
Tento modul bude diskutovat o hlavních součástech Finance a podívá se na příslušné moduly.
Lekce
- Úvod
- Přehled funkcí a schopností Dynamics 365 Finance
- Klíčové součásti Dynamics 365 Finance
- Přehled modulů finanční správy v Dynamics 365 Finance
- Výhody Dynamics 365 Finance
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
Modul 2: Nastavení a konfigurace finanční správy
V tomto modulu budeme diskutovat o tom, jak vytvořit novou právnickou osobu (společnost) a nastavit a nakonfigurovat její finanční správu. Tento modul obsahuje hlavní knihu.
Lekce
- Úvod
- Vytvořte a nakonfigurujte nový právní subjekt
- Definujte a konfigurujte účtovou osnovu
- Konfigurujte účetní knihy a měny
- Implementujte a spravujte deníky
- Implementujte a spravujte hotovost a banku
- Implementujte nákladové účetnictví a správu nákladů
- Provádějte pravidelné procesy
- Konfigurujte, vybírejte a vykazujte daně
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Konfigurace nového právního subjektu
- Lab: Vytvoření účtové osnovy a hlavních účtů
- Lab: Vytváření pokročilých struktur pravidel
- Lab: Vytvoření fiskálního kalendáře, let a období
- Lab: Import směnných kurzů pomocí poskytovatele
- Lab: Vytváření a používání šablon poukazů
- Lab: Konfigurace a testování akruálních schémat
- Lab: Konfigurace a testování pravidel přidělování hlavní knihy
- Lab: Nastavení a používání mezipodnikového účetnictví
- Lab: Vytváření typů bankovních transakcí a skupin bankovních transakcí
- Lab: Vytvoření skupiny bank a bankovního účtu
- Lab: Provádějte vklady a provádějte obrácení plateb
- Lab: Používejte pracovní prostory správy bank
- Lab: Vytváření nákladového účetnictví pomocí průvodce
- Lab: Proveďte závěr roku
- Lab: Konfigurace nepřímé daně z prodeje
Modul 3: Implementujte a spravujte sdílenou konfiguraci pro A / P a A / R
Dynamics 365 Finance nabízí rozsáhlé funkce pro nastavení různých platebních možností, které jsou sdíleny mezi moduly závazků a pohledávek.
Lekce
- Úvod
- Nakonfigurujte platební podmínky
- Nakonfigurujte platební dny a platební plány
- Nakonfigurujte hotovostní slevy
- Konfigurace platebního kalendáře
- Nakonfigurujte platební poplatky
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Konfigurace platebních podmínek
- Lab: Konfigurace časového plánu plateb
- Lab: Konfigurace peněžních slev
- Lab: Vytvoření platebního kalendáře
- Lab: Konfigurace platebních poplatků
Modul 4: Implementujte a spravujte splatné účty
Toto téma vysvětluje základní nastavení splatných účtů a nastavení dodavatele pro efektivní správu dodavatelů a transakcí dodavatelů v Dynamics 365 Finance.
Lekce
- Úvod
- Vytvářejte a udržujte splatnou platební metodu účtů
- Vytvářejte a udržujte skupiny dodavatelů a dodavatele
- Vytvářejte a konfigurujte profil účtování dodavatele
- Nakonfigurujte zásady ověřování faktur
- Zpracovávejte objednávky, faktury a platby
- Povolte a otestujte portál spolupráce dodavatele pro dodavatele
- Nakonfigurujte splatné poplatky za účty
- Nakonfigurujte a používejte pozitivní platby
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Konfigurace způsobu platby
- Lab: Vytvoření skupiny dodavatelů a dodavatelů
- Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování dodavatelů
- Lab: Zaznamenejte fakturu dodavatele a porovnejte ji s přijatým množstvím
- Lab: Použijte zásady párování faktur dodavatele
- Lab: Zaznamenejte fakturu pomocí registru faktur, schválení a deníků faktur
- Lab: Zpracování plateb dodavatele pomocí deníku plateb
- Lab: Konfigurace spolupráce dodavatelů
- Lab: Správa poplatků
Modul 5: Implementujte a spravujte správu výdajů
Můžete použít správu výdajů aplikací Dynamics 365 Finance a Operations k vytvoření integrovaného pracovního toku, kde můžete ukládat informace o platebních metodách, importovat transakce kreditní karty a sledovat peníze, které zaměstnanci utratí, když jim vzniknou náklady na vaše podnikání. Můžete také definovat zásady výdajů a automatizovat náhradu cestovních výdajů. Zadání výkazu výdajů bylo přepracováno, aby se zjednodušilo prostředí a snížila doba potřebná k dokončení výkazů výdajů. Tuto funkci můžete zapnout ve funkci Správa funkcí. Můžete přidat novou stránku nastavení a nakonfigurovat viditelnost výdajových polí a určit, která data jsou požadována, volitelná nebo nejsou k dispozici při zadávání výkazů výdajů. Když je tato funkce zapnutá, je k dispozici nový pracovní prostor výdajů. Tento pracovní prostor nahrazuje předchozí pracovní prostor výdajů a je vstupní stránkou vylepšeného vstupního prostředí. Řízení cest a výdajů má pro organizace s diskrečními výdaji silnou hodnotu. Cestovní a zábavní výdaje jsou významnou součástí kontrolovatelných výdajů společnosti. Aby bylo možné tyto náklady omezit, poskytuje správa výdajů kromě definování a hlášení o zneužitelných zásad mechanismus pro definování a použití zásad výdajů. Automatizace vstupu a náhrada výdajů na cestování a zábavu navíc snižuje náklady na zpracování oproti manuálnímu zadávání. Správa výdajů má těsnou integraci s dalšími moduly, jako jsou účty splatné, hlavní kniha, nákup a získávání zdrojů a správa projektů a účetnictví.
Lekce
- Úvod
- Konfigurujte a používejte správu výdajů
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Vytvoření kategorie výdajů
- Lab: Vytvoření výdajové politiky
- Lab: Vytvoření zásady auditu
- Lab: Vytvoření a odeslání zprávy o výdajích
Modul 6: Implementujte a spravujte pohledávky, úvěry a inkasa
Aby bylo možné provádět funkce A / R, musíte nakonfigurovat modul Pohledávky. Potom můžete vytvářet faktury zákazníků, odesílat dodací listy, používat faktury ve volném textu, které nesouvisejí s prodejními objednávkami, a přijímat platby pomocí několika různých typů plateb, jako jsou hotovost, šeky, kreditní karty a elektronické platby od vašich zákazníků. Správná správa potenciálních zákazníků a zákazníků pomáhá podnikům splnit některé z jejich požadavků, například spokojenost zákazníků. Správná správa se zároveň vyhne ztrátě kontrolou mnoha faktorů, jako je kreditní limit a blokování zpracovávané objednávky, pokud porušuje zásady společnosti. Prodejci jsou klíčem k výnosu společnosti a o jejich provize by se mělo starat po dokončení prodejního cyklu.
Lekce
- Úvod
- Nakonfigurujte způsob platby
- Vytvářejte a udržujte skupiny zákazníků a zákazníky
- Vytvořte a nakonfigurujte profil odesílání zákazníků
- Zpracovávejte objednávky, faktury a platby
- Nakonfigurujte poplatky za pohledávky
- Spravujte kredity a sbírky
- Nakonfigurujte rozpoznávání výnosů
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Konfigurace způsobu platby
- Lab: Vytvoření nové skupiny zákazníků a zákazníků
- Lab: Konfigurace a údržba zákazníků
- Lab: Vytváření a konfigurace profilu zveřejňování zákazníků
- Lab: Vytváření a zpracování bezplatných textových faktur
- Lab: Zpracování faktury a vyrovnání proti platbě
- Lab: Nastavení účtovacích kódů pro pohledávky
- Lab: Konfigurace kreditů a sbírek
- Lab: Provádějte odpisy
- Lab: Zpracování úvěru a inkasa
Modul 7: Konfigurace a správa rozpočtu
Každá organizace, ať už soukromá nebo veřejná, si stanoví finanční a provozní cíle vytvářením rozpočtů. Po sestavení rozpočtu vedení sleduje činnosti v rámci rozpočtu.
Lekce
- Úvod
- Nakonfigurujte a použijte základní rozpočtování
- Nakonfigurujte a použijte ovládací prvky rozpočtu
- Vytvářejte a konfigurujte položky registru
- Nakonfigurujte a použijte plánování rozpočtu
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Konfigurace základních rozpočtových komponent
- Lab: Konfigurace komponent kontroly rozpočtu
- Lab: Použít položky registru rozpočtu
- Lab: Konfigurace plánování rozpočtu, vytvoření a použití plánovacího procesu
Modul 8: Konfigurace a správa stálých aktiv
Způsob nakládání s fixními aktivy musí odpovídat mezinárodním účetním standardům i účetním předpisům v každé zemi / oblasti. Mezi požadavky mohou patřit pravidla pro zaznamenávání transakcí pořízení a vyřazení, odpisů, životnosti a odpisů a odpisů dlouhodobého majetku. Funkce dlouhodobého majetku zahrnuje mnoho z těchto standardů a pravidel.
Lekce
- Úvod
- Nakonfigurujte komponenty dlouhodobého majetku
- Správa stálých aktiv
- Pořízení, odpisy a vyřazení dlouhodobého majetku
- Integrace fixních aktiv
- Souhrn modulu
- Kontrola znalostí
- Lab: Konfigurace komponent dlouhodobého majetku
- Lab: Nastavení a vytvoření odpisových profilů
- Lab: Pořízení majetku pomocí deníku dlouhodobého majetku
- Lab: Odepisování a likvidace rozhodnutí založených na datech založených na aktivách, které podpoří obchodní růst. Řiďte strategická finanční rozhodnutí s umělou inteligencí (AI), sjednocujte a automatizujte své finanční procesy, snižujte provozní náklady a snižujte globální finanční složitost a riziko.