Zobrazit vše

Asertivita v praxi

Každý z nás se setkává s rozličnými obtížnými komunikačními situacemi. K úspěšnému zvládnutí těchto situací hraje roli nejen samotná komunikační dovednost, ale také schopnost pracovat se svými emocemi i emocemi komunikačního partnera.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
KT21130301
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0002
Cena bez DPH
8 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: KT21130301-0013
Cena bez DPH
6 900 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Popis kurzu

Pocity vzteku, viny, strachu či stres mohou velmi negativně ovlivnit výsledek komunikace. V rámci našeho školení se společně zaměříme na obě roviny úspěšného zvládnutí náročných situací – emoční management i efektivní komunikaci. Školení bude vycházet ze zkušeností a konkrétních situací účastníků.  Jednotlivé komunikační techniky budeme aplikovat na jimi zadané obtížné situace – např. jak podat negativní zpětnou vazbu, aby se druhý nenaštval; jak odmítnout a být přitom vstřícný; jak reagovat na útočné výroky, či kritiku nebo jak se nenechat vtáhnout do manipulativních her.

Obsah kurzu

Jaké komunikační situace chci trénovat?
  • Definice náročných komunikačních situací 
  • Na těchto situacích budeme následně ukazovat praktické využití probíraných technik

Emoce a komunikace
  • Jak emoce ovlivňují kvalitu a průběh komunikace
  • Jak pracovat s negativními emocemi a předcházet emočním únosům
  • 5 přístupů k obtížným situacím – analýza vlastního stylu a definice určení vhodného přístupu pro definované situace
  • Tipy pro náročné komunikační situace:
    Jak druhého přesvědčit? 5 kroků vedoucí k souhlasu, Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a udržet vztah, Jak přijímat zpětnou vazbu/kritiku, Jak se nenechat odvést od podstatného, Jak komunikovat nesouhlas, Odmítnutí požadavku, Jak odhalit manipulaci a jak na ni reagovat...

Materiály

Součástí školení je přístup k online kurzu, který zahrnuje:
  • testy osobnosti, videa, praktické pracovní listy,
  • audionahrávky s relaxačními a dalšími technikami,
  • úkoly, cvičení, shrnutí, texty, certifikát o absolvování,
  • kurzy nejsou časově omezeny a kdykoli se k nim můžete vrátit.

Cíle

V kurzu se naučíte:
  • jak emoce ovlivňují naši komunikaci
  • jak emoce ve vztazích využívat efektivně
  • jak předejít emočním únosům
  • jaké přístupy obvykle k náročným komunikačním situacím volíte
  • jak navázat vztah s lidmi různých osobnostních typů
  • praktické tipy pro obtížné komunikační situace:
    Jak odmítnout a působit vstřícně, Jak poskytnout negativní zpětnou vazbu a zachovat vztah, Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci, Jak reagovat na útočné výroky a kritiku, Jak rozpoznat a reagovat na manipulaci..
   

Lektoři

Mgr. Olga Lošťáková M.A., DiS.
Mgr. Olga Lošťáková M.A., DiS.

Olga je trenérem a koučem v oblasti měkkých dovedností. Její školení jsou založená na nácviku pomocí rolových her a kamery, využívá koučovací přístup. Výsledkem je hlubší sebepoznání účastníka a rychlejší osvojení nových dovedností.

Rozvoji měkkých dovedností se věnuje od roku 2007, v rámci vzdělávacích programů spolupracovala s více než 9000 účastníky z různých oblastí (IT, výroba, FMCG, obchodní řetězce, finanční sféra). Úspěchem je pro Olgu spokojený klient, který si v rámci spolupráce plní své sny a cíle a vidí reálný přínos školení pro svoji praxi. V práci s klienty využívá zkušenosti získané v rámci manažerského a konzultantského působení v oblasti HR a vzdělávání.

Je spoluautorkou knihy „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010). V roce 2015 získala LIGS AWARDS: Ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2014 v kategorii „Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky (trenér, školitel, lektor, tutor, kouč apod.)“

Školí a koučuje v českém i anglickém jazyce. Všechna školení jsou vedena interaktivním způsobem (využívám koučovací přístup a rozličné interaktivní metody).  

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 2. 1. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek Eliška P.
Eliška P.
"Kurz splnil očekávání a z jeho absolvování si odnáším spousty praktických dovedností, které plánuji aplikovat v běžném i pracovním životě. Těším se, až v praxi vyzkouším spoustu dobrých rad z oblasti asertivity, sebeprosazení, řešení konfliktů, které si z kurzu odnáším."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 2. 1. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Proč s námi