Zobrazit vše

ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support + zkouška

Kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. 
Vybrat si můžete ze 3-denního školení vedeného lektorem, nebo půlročního přístupu k e-Learningu.
Úroveň
Určeno účastníkům s pokročilejšími znalostmi a zkušenostmi
pokročilý
Délka kurzu
3 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010067
ITIL®
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
10. - 12. 3. 2025
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU21010067-0052
Cena bez DPH
33 600 Kč
7. - 9. 4. 2025
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010067-0054
Cena bez DPH
33 600 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010067-0023
Cena bez DPH
33 600 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010067-0024
Cena bez DPH
33 600 Kč

Samostudium

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
samostudium
?
Kombinace teoretického výklady a interaktivních praktických příkladů, dostupné 24/7.
Kód vybraného kurzu: PU21010067-0051
Cena bez DPH
20 500 Kč

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek E. Beekveldt
E. Beekveldt
E. Beekveldt
"Ještě jednou děkuji za skvěle odučené školení ITIL 4 Foundation.
Rovnováha mezi teorií a praktickými příklady, vaše jasná vysvětlení, dodržování naplánovaných časů, humor a sdílení zkušeností z podnikání a vašeho života byly velmi cenné pro pochopení složité látky.
​​​​​​​Přeloženo z anglického originálu."
ilustrační obrázek Carol A.
Carol A.
"Oceňuji materiály, které mi pomohou s přípravou na certifikační zkoušku. Školení zahrnovalo spoustu praktických příkladů a prostor pro diskuzi. Získané znalosti mohu aplikovat v pracovním prostředí.
Přeloženo z anglického originálu."

Popis kurzu

Zaměřuje se na integraci různých hodnotových toků a činností (podpůrné postupy, metody a nástroje) za účelem vytváření a poskytování dodávky a podpory produktů a IT služeb. Kurz také zahrnuje sledování výkonnosti IT služeb a umožňuje odborníkům pochopit kvality IT služeb a metody jejich zlepšování. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support.

Akreditované školení ITIL® 4 Specialist: Create, Deliver and Support (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Požadované znalosti

Kurz a certifikační zkouška ITIL® 4 Foundation.

Komu je kurz určen

ITIL 4® Specialist: Create, Deliver and Support je zaměřen na jednotlivce, kteří pokračují na své cestě v oblasti správy služeb (Vedoucím IT, IT specialistům, Product Owner, členům DevOps týmu aj.).

Obsah kurzu

  • Service design price and orchestration
  • Software development and management
  • Deployment management
  • Release management
  •  Service validation and testing
  • Change enablement
  • Ensuring stakeholder satisfaction
  • Service Desk
  • Incident management – detection and resolution
  • Problem management
  • Knowledge management
  • Service level management
  • Monitoring and event management
e-Learning / samostudium
Získáte přístup k online platformě Peoplecertu na dobu 6 měsíců který obsahuje:
  • Oficiální eBook - Tento cenný průvodce přípravou na zkoušku bude také vaším hlavním zdrojem informací při práci, dalším studiu nebo profesním rozvoji.
  • Exam voucher pro online zkoušku s proctorem
  • Oficiální  Learning  Kit - autorizované školící materiály, které obsahují Workbook a Quick Reference Guide
  • Interaktivní eLearning
  • Samovyhodnocující sample papery

Certifikace

  • Předpoklady: Kandidát musí mít složenou zkoušku ITIL® 4 Foundation
  • Bez možnosti použití materiálů
  • 40 otázek s výběrem ze 4 možností
  • 70% správných odpovědí pro úspěšné složení zkoušky (28 ze 40)
  • Zkouška se absolvuje v anglickém jazyce. Na vaši žádost je možné vybrat si němčinu, francouzštinu, čínštinu nebo další jazyk. Čeština bohužel není k dispozici.
  • Délka 90 min (+25% pro kandidáty kteří nemají angličtinu jako rodný jazyk)
  • Bloomova taxonomie úroveň 2 a 3
Certifikace je platná na 3 roky. Následně je nutné dělat recertifikaci.

Zkoušky jsou poskytovány pouze ve formátu Online proctoring
  • Uchazeči mohou složit zkoušku bezpečně kdykoli a odkudkoli
  • Kompletní správa zkoušek od PeopleCert (plánování zkoušek, podpora kandidátů atd.)
  • Dostupnost pro plánování zkoušek 24/7/365
  • Live proktoři/invigilátoři pro všechny nabízené zkoušky
  • Podporováno ve Windows i Mac OS

Materiály

Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.

Cíle

  • Zlepšit vývoj a podporu služeb
  • Porozumět klíčovým konceptům
  • Řešit výzvy v čase digitální transformace
  • Plánovat a spravovat zdroje do efektivních hodnotových toků
  • Zlepšit výkon a efektivitu napříč týmy, hodnotovými toky a pracovními toky
  • Využít ITIL praktik přispívajících k řízení toků vytvářejících přidané hodnoty (nová služba a podpora uživatelů)
  • Koordinovat a strukturovat práci a činnosti, klíčové pro poskytování a podporu služeb

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 5. 12. 2024
General Electric ušetřila zavedením metodiky Six Sigma 700 mil. USD

General Electric (GE) je skvělým příkladem společnosti, která úspěšně implementovala metodiku Six Sigma do svých výrobních procesů. GE je americký nadnárodní konglomerát působící v různých odvětvích jako je letectví, energetika, zdravotnictví nebo finance.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 27. 6. 2024
Rozdíl mezi Six Sigma a Lean Six Sigma

Obě metodiky se zaměřují na zlepšování procesů a zvyšování efektivity. Mají ale různé přístupy a cíle. Pojďme se podívat na hlavní rozdíly mezi těmito dvěma metodikami.

Předchozí kurzy

Vyjádření účastníků

ilustrační obrázek E. Beekveldt
E. Beekveldt
E. Beekveldt
"Ještě jednou děkuji za skvěle odučené školení ITIL 4 Foundation.
Rovnováha mezi teorií a praktickými příklady, vaše jasná vysvětlení, dodržování naplánovaných časů, humor a sdílení zkušeností z podnikání a vašeho života byly velmi cenné pro pochopení složité látky.
​​​​​​​Přeloženo z anglického originálu."
ilustrační obrázek Carol A.
Carol A.
"Oceňuji materiály, které mi pomohou s přípravou na certifikační zkoušku. Školení zahrnovalo spoustu praktických příkladů a prostor pro diskuzi. Získané znalosti mohu aplikovat v pracovním prostředí.
Přeloženo z anglického originálu."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 5. 12. 2024
General Electric ušetřila zavedením metodiky Six Sigma 700 mil. USD

General Electric (GE) je skvělým příkladem společnosti, která úspěšně implementovala metodiku Six Sigma do svých výrobních procesů. GE je americký nadnárodní konglomerát působící v různých odvětvích jako je letectví, energetika, zdravotnictví nebo finance.

Náhledový obrázek novinky
Projektové řízení 27. 6. 2024
Rozdíl mezi Six Sigma a Lean Six Sigma

Obě metodiky se zaměřují na zlepšování procesů a zvyšování efektivity. Mají ale různé přístupy a cíle. Pojďme se podívat na hlavní rozdíly mezi těmito dvěma metodikami.

Proč s námi