Zobrazit vše

MB-220 - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Kurz se zabývá konfigurací aplikace Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, která je potřebná k podpoře obchodního růstu. 
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
4 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010179
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Ponoří se také do správy potenciálních zákazníků, marketingových formulářů a stránek, segmentace, marketingu v reálném čase a e-mailových marketingových zpráv. Všechny tyto části jsou propojeny prostřednictvím interaktivního návrhu cesty zákazníka, včetně konfigurace událostí a průzkumů.

Komu je kurz určen

Tento kurz je určen pro IT nebo marketingové profesionály, kteří se chtějí naučit, jak využít Dynamics 365 Customer Insights – Journeys pro svou organizaci.

Obsah kurzu

Modul 1: Konfigurace Dynamics 365 Customer Insights
V tomto modulu se dozvíte o pokročilých nastaveních, marketingovém obsahu, šablonách a integracích v Dynamics 365 Customer Insights.
  • Konfigurace nastavení organizace a správy
  • Konfigurace nastavení marketingu
  • Konfigurace nastavení událostí
Modul 2: Správa segmentů a seznamů
Tento modul zkontroluje, jak vytvářet, spravovat a používat segmenty a centra předplatného.
  • Vytváření a správa segmentů
  • Vytváření a správa centra a seznamy předplatného
Modul 3: Správa marketingových formulářů a stránek
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet marketingové formuláře a stránky.
  • Správa formulářů
  • Správa marketingových stránek
Modul 4: Správa potenciálních zákazníků, účtů a kontaktů
Tento modul se bude zabývat tím, jak spravovat zákazníky jako účty nebo kontakty a jak je vychovávat během životního cyklu potenciálních zákazníků.
  • Vytváření a správa potenciálních zákazníků
  • Správa účtů a kontaktů
Modul 5: Správa marketingových e-mailů a plánů
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet e-mailové zprávy a plány zákazníků v Dynamics 365 Customer Insights.
  • Vytváření marketingových e-mailů
  • Vytváření propojení a cest zákazníků
Modul 6: Správa událostí
Tento modul zkontroluje proces vytváření cesty zákazníka.
  • Vytvoření události / projektu
  • Vytvoření událost webináře
  • Propagace a správa události
Modul 7: Vytvářejte průzkumy pomocí Dynamics 365 Customer Voice
Tento modul předvede, jak vytvářet a distribuovat průzkumy zákazníkům.
  • Vytvoření projektu průzkumu
  • Vytvoření průzkumů pomocí Dynamics 365 Customer Voice
  • Odesílání průzkumů Dynamics 365 Customer Voice
Modul 8: Analýza poznatků v Dynamics 365 Customer Insights
V tomto modulu se dozvíte o používání funkce insights k prohlížení a analýze dat souvisejících s vašimi marketingovými iniciativami.
  • Vyhodnocení marketingové iniciativy pomocí analytiky 

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Konfigurace pokročilých nastavení
  • Spravovat marketingový obsah, šablony a integrace
  • Vytvářet a spravovat potenciální zákazníky
  • Navrhovat a vytvářet marketingové formuláře a stránky
  • Vytvářet a spravovat segmenty
  • Nastavit a zahájit komunikaci se zákazníky
  • Vytvářet a spravovat události
  • Distribuovat a analyzovat průzkumy 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Předchozí kurzy

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Proč s námi