Zobrazit vše

MB-220 - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights

Kurz se zabývá konfigurací aplikace Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, která je potřebná k podpoře obchodního růstu. 
Úroveň
Určeno účastníkům se základními znalostmi a zkušenostmi
středně pokročilý
Délka kurzu
4 dny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010179
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Ponoří se také do správy potenciálních zákazníků, marketingových formulářů a stránek, segmentace, marketingu v reálném čase a e-mailových marketingových zpráv. Všechny tyto části jsou propojeny prostřednictvím interaktivního návrhu cesty zákazníka, včetně konfigurace událostí a průzkumů.

Komu je kurz určen

Tento kurz je určen pro IT nebo marketingové profesionály, kteří se chtějí naučit, jak využít Dynamics 365 Customer Insights – Journeys pro svou organizaci.

Obsah kurzu

Modul 1: Konfigurace Dynamics 365 Customer Insights
V tomto modulu se dozvíte o pokročilých nastaveních, marketingovém obsahu, šablonách a integracích v Dynamics 365 Customer Insights.
  • Konfigurace nastavení organizace a správy
  • Konfigurace nastavení marketingu
  • Konfigurace nastavení událostí
Modul 2: Správa segmentů a seznamů
Tento modul zkontroluje, jak vytvářet, spravovat a používat segmenty a centra předplatného.
  • Vytváření a správa segmentů
  • Vytváření a správa centra a seznamy předplatného
Modul 3: Správa marketingových formulářů a stránek
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet marketingové formuláře a stránky.
  • Správa formulářů
  • Správa marketingových stránek
Modul 4: Správa potenciálních zákazníků, účtů a kontaktů
Tento modul se bude zabývat tím, jak spravovat zákazníky jako účty nebo kontakty a jak je vychovávat během životního cyklu potenciálních zákazníků.
  • Vytváření a správa potenciálních zákazníků
  • Správa účtů a kontaktů
Modul 5: Správa marketingových e-mailů a plánů
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet e-mailové zprávy a plány zákazníků v Dynamics 365 Customer Insights.
  • Vytváření marketingových e-mailů
  • Vytváření propojení a cest zákazníků
Modul 6: Správa událostí
Tento modul zkontroluje proces vytváření cesty zákazníka.
  • Vytvoření události / projektu
  • Vytvoření událost webináře
  • Propagace a správa události
Modul 7: Vytvářejte průzkumy pomocí Dynamics 365 Customer Voice
Tento modul předvede, jak vytvářet a distribuovat průzkumy zákazníkům.
  • Vytvoření projektu průzkumu
  • Vytvoření průzkumů pomocí Dynamics 365 Customer Voice
  • Odesílání průzkumů Dynamics 365 Customer Voice
Modul 8: Analýza poznatků v Dynamics 365 Customer Insights
V tomto modulu se dozvíte o používání funkce insights k prohlížení a analýze dat souvisejících s vašimi marketingovými iniciativami.
  • Vyhodnocení marketingové iniciativy pomocí analytiky 

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Konfigurace pokročilých nastavení
  • Spravovat marketingový obsah, šablony a integrace
  • Vytvářet a spravovat potenciální zákazníky
  • Navrhovat a vytvářet marketingové formuláře a stránky
  • Vytvářet a spravovat segmenty
  • Nastavit a zahájit komunikaci se zákazníky
  • Vytvářet a spravovat události
  • Distribuovat a analyzovat průzkumy 

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Předchozí kurzy

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Proč s námi