Mentor & Senior Advisor with Passion for People Development
Jaroslav se od roku 2018 věnuje mentoringu v oblasti obchodu a vedení lidí. K tomu využívá zkušenosti, které získal během více než 21 let IT praxe, která byla z mnoha pohledů rozmanitá. Pracoval pro malé české společnosti (například CAdis) i velké mezinárodní korporace (jako jsou Microsoft nebo TechData). Pracoval u výrobce, distributora i resellera a rozumí tak problematice celého partnerského řetězce. Byl zodpovědný za přímý obchod i budování prodejního řetězce. Navíc si vyzkoušel i pozici krizového manažera.
Technical Services Manager ve společnosti Commvault.
Senior Professional s více než 15 lety zkušeností v oblasti správy IT infrastruktury, včetně více než 9 let v oblasti Data Protection, Disaster Recovery a hostingových služeb. Silné zaměření na zkušenosti s vedením lidí, budování a udržování vztahů se zákazníky, řízení kritických problémů a řešení událostí eskalace zákazníků. Vysoce kvalifikovaný v agilních řešeních a rychlé adaptaci na nová prostředí.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.