Objevte sílu umělé inteligence a její schopnost práce s informacemi rychle a efektivně. Během našeho kurzu se naučíte efektivně využívat nástroje jako ChatGPT, Microsoft Bing a Google Bard.
Kurz se zaměřuje na pochopení, jak tuto sílu AI využít naplno. Klíčem je správně vytvořený scénář, který slouží jako základ pro vytváření promptů. Naše školení se neomezí pouze na vytváření promptů, ale klade důraz na schopnost rozpoznat a vytvořit nejefektivnější scénáře pro využití AI. Znalost správného zadávání promptů může být rozhodujícím faktorem mezi průměrným a excelentním výsledkem. Připojte se k nám a naučte se umění komunikace s AI na odborné úrovni.
Kurz je možné absolvovat za cenu 3 485 Kč díky projektu Ministerstva práce a sociálních věcí "Jsem v kurzu". Přihlašte se přímo na stránkách MPSV - zde pro online termín.
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.
AI Act je další milník v regulaci umělé inteligence. Od 2. února 2025 musí firmy, které využívají nebo vyvíjejí AI zajistit, aby jejich zaměstnanci byli dostatečně proškoleni v oblasti AI. Školení zaměstnanců o správném používání AI bude podobné školení BOZP.
HubSpot je americká společnost specializující se na vývoj softwaru. Má 8 000 zaměstnanců a pobočky v několika zemích světa. Procesy související s generováním a kvalifikací leadů byly časově náročné, a ne vždy efektivní, což snižovalo produktivitu prodeje.
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.
AI Act je další milník v regulaci umělé inteligence. Od 2. února 2025 musí firmy, které využívají nebo vyvíjejí AI zajistit, aby jejich zaměstnanci byli dostatečně proškoleni v oblasti AI. Školení zaměstnanců o správném používání AI bude podobné školení BOZP.
HubSpot je americká společnost specializující se na vývoj softwaru. Má 8 000 zaměstnanců a pobočky v několika zemích světa. Procesy související s generováním a kvalifikací leadů byly časově náročné, a ne vždy efektivní, což snižovalo produktivitu prodeje.