Umělá inteligence má potenciál být další přelomovou změnou, jakou byl vznik internetu či vynález elektřiny. Je jisté, že do budoucna zásadním způsobem změní práci a životy množství lidí, zejména těch, kteří se živí „hlavou“. V tomto kurzu vám srozumitelnou formou vysvětlíme, co je dobré o AI vědět. A představíme vám v praxi prověřené nástroje a postupy.
Na trénink si s sebou vezměte notebook. Budeme s ním pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet aplikace v praxi.
Všem, kteří mají za sebou první pokusy s používáním AI nástrojů, jako je ChatGPT, a chtějí z nich dostat maximum.
Úvod
Jak dostat z AI co nejvíce
Nejlepší nástroje pro každodenní použití
Na co si dát pozor
AI v praxi
Diskuze a další doporučené zdroje
Jako designér inovací se zaměřuje na pomoc malým a středním podnikům. Mezi jeho silné stránky patří sledování technologických trendů a schopnost přizpůsobit školení specifickým potřebám cílových skupin. Je to zkrátka nadšenec do umělé inteligence s pro-podnikatelským smýšlením. Pokud zrovna neběhá s hokejkou nebo s míčem, věnuje se naplno technologiím.
Ve své práci se zaměřuje na rozvoj svých schopností a realizaci projektů, které skutečně odpovídají potřebám zákazníků. Je ideálním lektorem pro ty, kteří hledají inspiraci a praktické rady v oblasti inovací a podnikání.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.