Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
AI Act je další milník v regulaci umělé inteligence. Od 2. února 2025 musí firmy, které využívají nebo vyvíjejí AI zajistit, aby jejich zaměstnanci byli dostatečně proškoleni v oblasti AI. Školení zaměstnanců o správném používání AI bude podobné školení BOZP.
HubSpot je americká společnost specializující se na vývoj softwaru. Má 8 000 zaměstnanců a pobočky v několika zemích světa. Procesy související s generováním a kvalifikací leadů byly časově náročné, a ne vždy efektivní, což snižovalo produktivitu prodeje.
Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje.
Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.
Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.
DHL patří mezi největší logistické společnosti světa. Zajišťuje přepravu a doručování zásilek v mnoha zemích. Plánování tras, řízení skladů a predikce poptávky však byly náročné a často neefektivní.
Konkrétní příklady deep fake útoků a jak se proti nim bránit
Deepfake útoky jsou stále častější a sofistikovanější. Se dvěma reálnými incidenty jsme se dokonce setkali v našem okolí. O jaké deep fake útoky se jednalo?
Microsoft je globální technologická společnost. Její složité finanční procesy zahrnují rozsáhlé finanční plánování a analýzu (FP&A). Tradiční metody predikcí a analýz byly časově náročné a někdy nepřesné, což vedlo ke zpoždění v rozhodování a potenciálním finančním rizikům.
Unilever je mezinárodní společnost s více než 155 000 zaměstnanci. Potýkala se s časově náročným procesem náboru talentů. Náborový proces zahrnoval ruční procházení tisíců životopisů a mnoho hodin strávených na pohovorech, což bylo neefektivní a nákladné.
Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.
Dvě nejpopulárnější platformy pro generování obrázků umělou inteligencí. Oběma platformám jsme zadali stejný prompt a porovnali výstupy. Jaké jsou ty nejzásadnější rozdíly?
Rozhovor s vizionářem a youtuberem Ondřejem Bačinou o umělé inteligenci, o Tesle a předávání obsahu.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Rozhovor s konzultantkou v oblasti firemního vzdělávání Martinou Dubcovou. Jaká je spolupráce s úřady práce, jaké kurzy schvalují a na co si dát při výběru vzdělavatele pozor.
Je to jednoduché. Vše vyřídíte online. Je to pro všechny. O příspěvek mohou žádat zaměstnanci, podnikatelé i maminky na rodičovské dovolené.
Strojové učení (ML) a umělá inteligence (AI) jsou příbuzné obory, ale není to totéž. Umělá inteligence je širší obor, který zahrnuje mnoho různých technologií, včetně strojového učení. Přečtěte si, jaké jsou kllíčové rozdíly mezi strojovým učením a umělou inteligencí.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
„Vzchop se! Vykašli se na to. Když nejde o život, jde o nic. Uvidíš, to se vyřeší, za chvíli to bude dobré. Vzpomeň si, na tu paní, o které si nedávno četla ve zprávách, ta to měla fakt těžké. Hlavně se usmívej.“ Podobné věty si často říkáme nebo slýcháme od druhých, když prožíváme nějakou situaci, která je pro nás obtížná. A těch život přináší docela dost, ať už se jedná o rozchod s partnerem, nemoc, odmítnutí atd.. Jak se psychicky otužit a situace zvládnout co nejlépe?