Ať už chcete zvýšit angažovanost a spokojenost svých kolegů, zlepšit pracovní atmosféru, udržet si klíčové zaměstnance nebo podpořit přijetí různých změn, je dobré pochopit, jak můžeme motivaci lidí kolem nás podpořit a čím ji naopak druhým bereme. Společně s námi se zorientujete v tom, co funguje a nefunguje, jak úroveň motivace zjistit, sledovat a do čeho se vyplatí investovat vaše úsilí nebo finance. Díky praktickým ukázkám a nácviku konkrétních situací si odneste tipy, které můžete rychle uplatnit ve své praxi.
Jsem trenér, mentor a konzultant, který se zaměřuje na oblast HR a managementu. Zkušenosti v těchto oblastech sbírám už od roku 1998, jako HR manažer u společností HAMÉ, ROMIKA Industries, Stavospol nebo Konica Minolta. Mou současnou klientelu tvoří nadnárodní a české společnosti především z oblastí výrobních, strojírenských a obchodních firem, kterým pomáhám s rozvojem kompetencí zaměstnanců a manažerů, s řešením problémových situací v oblasti vedení a práce s lidmi, nastavováním systémů řízení lidských zdrojů (mou specializací jsou především systémy zpětné vazby/hodnocení a výběr + adaptace nových zaměstnanců). Lektorskou praxi jsem zahájil v roce 2008, kdy jsem poskytoval v krizovém období firmám podporu v oblasti realizace nutných změn a propouštění, připravoval a vedl tréninky na toto téma pro soukromé společnosti a Hospodářskou komoru ČR. Jsem certifikovaný Lektor-Konzultant dle standardů ATKM. Účastníci mých kurzů oceňují především spoustu tipů a zkušeností z reálné praxe českých firem, konkrétní rady pro řešení své situace a přátelskou, otevřenou atmosféru.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.