Čeká Vás zasvěcení do osvědčených disciplín pro lepší osobní produktivitu a efektivitu. Proč je tak důležité ohlednout se za organizací úkolů, optimalizací práce, delegování a automatizací. Proč dát důraz na priority a plánování, ale také na dobíjení fyzických i mentálních baterek a soustředění? Na kurzu si také projdete konkrétní osvědčené postupy z praxe, jak na změnu zlozvyků.
Úvod do osobní produktivity
1. Produktivní záměr
2. Organizace práce
3. Optimalizace
4. Energie
5. Plánování
6. Priority
7. Akce/Soustředění
8. Návyky
- šéfredaktor základny osobního růstu Mít vše hotovo - zakladatel portálu LifeNotes - redaktor v Podnikatel.cz a SuperApple.cz Know-how lektora - tvorba systému pro produktivní práci - používání myšlenkové mapy v byznysu - efektivní práce s mobilními technologiemi - budování bezpapírové kanceláře díky Evernote Semináři již prošlo více než 7000 účastníků od top manažerů po konzultanty, asistentky a startupisty ve společnostech ECCO Slovakia, Renocar, J&T Services, Česká spořitelna, Moravia IT nebo Multisport Benefit.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.