V tomto kurzu vám představíme sofistikovanější metody promptování (např. Chain of Thought a Three of Thought). Ukážeme vám užitečné nástroje používané ve firemním prostředí, které způsobí exponenciální růst vaší produktivity. Kurz zahrnuje i praktickou ukázku využití automatizačních nástrojů, kde bude mít každý účastník možnost vytvořit si vlastního asistenta na vyhledávání v dokumentech a doporučíme vám zdroje a materiály pro hlubší pochopení a další vzdělávání v oblasti pokročilého využití AI.
Na úvod do AI doporučujeme navštívit kurz AI kickoff. Na trénink si s sebou vezměte notebook. Budeme s ním pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet aplikace v praxi.
Všem, kteří Gen AI a nástroje jako ChatGPT běžně používají a chtějí se posunout dál.
Úvod
Pokročilé metody promptování
Nástroje
Etika a bezpečnost při práci s AI
Automatizace pomocí AI
Diskuze a doporučené zdroje pro další studium
Josef má bohaté zkušenosti s inovacemi ve zdravotnictví a zaváděním AI nástrojů a aplikací do firem jako ČEZ, Česká spořitelna, Moneta a další. V Direct People mimo jiné vedl projekt pro Linet, jehož výstupem je alarmový systém, který se dnes úspěšně prodává na 34 trzích světa včetně USA. Je duší i tělem inovátor, dobyvatel nových území a expert na AI a další technologie.
Od roku 2018 působí v Direct People, kde vede inovačních projekty pro klienty z různých odvětví a v roce 2020 se stal partnerem Direct People. Josef je člověk, který má rád výzvy, nebojí se přijmout odpovědnost a věří v otevřenou komunikaci.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.