V tomto kurzu vám představíme sofistikovanější metody promptování (např. Chain of Thought a Three of Thought). Ukážeme vám užitečné nástroje používané ve firemním prostředí, které způsobí exponenciální růst vaší produktivity. Kurz zahrnuje i praktickou ukázku využití automatizačních nástrojů, kde bude mít každý účastník možnost vytvořit si vlastního asistenta na vyhledávání v dokumentech a doporučíme vám zdroje a materiály pro hlubší pochopení a další vzdělávání v oblasti pokročilého využití AI.
Na úvod do AI doporučujeme navštívit kurz AI kickoff. Na trénink si s sebou vezměte notebook. Budeme s ním pracovat, abyste si mohli sami vyzkoušet aplikace v praxi.
Všem, kteří Gen AI a nástroje jako ChatGPT běžně používají a chtějí se posunout dál.
Úvod
Pokročilé metody promptování
Nástroje
Etika a bezpečnost při práci s AI
Automatizace pomocí AI
Diskuze a doporučené zdroje pro další studium
Josef má bohaté zkušenosti s inovacemi ve zdravotnictví a zaváděním AI nástrojů a aplikací do firem jako ČEZ, Česká spořitelna, Moneta a další. V Direct People mimo jiné vedl projekt pro Linet, jehož výstupem je alarmový systém, který se dnes úspěšně prodává na 34 trzích světa včetně USA. Je duší i tělem inovátor, dobyvatel nových území a expert na AI a další technologie.
Od roku 2018 působí v Direct People, kde vede inovačních projekty pro klienty z různých odvětví a v roce 2020 se stal partnerem Direct People. Josef je člověk, který má rád výzvy, nebojí se přijmout odpovědnost a věří v otevřenou komunikaci.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.