V letech 2011 – 2014 působil na pozici generálního ředitele společnosti ESAB Indie, která je kótovaná na burze, se zodpovědností za trhy Indie a dalších zemí Jihovýchodní Asie. Jednalo se o tříletou misi krizového manažera, kterou úspěšně zvládl dokončit o rok dříve. Svou kariéru odstartoval v oblasti controllingu a financí, následně přešel do výroby a později pomáhal vstupu zahraničního kapitálu do Česka.
Aktuálně se věnuje osobnímu růstu a sebereflexi s důrazem na posílení nadhledu a kreativity, zároveň působí jako kouč doma i v zahraničí. Absolvoval studium na VŠE a také na prestižní škole pro top manažery v IMD ve Švýcarsku. Prošel náročným výcvikem na krizový management na prestižní Královské akademii Sandhurst pro britské důstojníky.
Vedle koučování a konzultací působí na pozici Global Restructuring and Business Integration Vice President ve společnosti ESAB Group. Pro tuto skupinu pracoval od poloviny devadesátých let; řídil jednotky mezinárodních firem v Česku, Finsku, Polsku a Itálii a několik let byl zároveň i evropským ředitelem pro divizi svařovacích drátů.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.