V letech 2011 – 2014 působil na pozici generálního ředitele společnosti ESAB Indie, která je kótovaná na burze, se zodpovědností za trhy Indie a dalších zemí Jihovýchodní Asie. Jednalo se o tříletou misi krizového manažera, kterou úspěšně zvládl dokončit o rok dříve. Svou kariéru odstartoval v oblasti controllingu a financí, následně přešel do výroby a později pomáhal vstupu zahraničního kapitálu do Česka.
Aktuálně se věnuje osobnímu růstu a sebereflexi s důrazem na posílení nadhledu a kreativity, zároveň působí jako kouč doma i v zahraničí. Absolvoval studium na VŠE a také na prestižní škole pro top manažery v IMD ve Švýcarsku. Prošel náročným výcvikem na krizový management na prestižní Královské akademii Sandhurst pro britské důstojníky.
Vedle koučování a konzultací působí na pozici Global Restructuring and Business Integration Vice President ve společnosti ESAB Group. Pro tuto skupinu pracoval od poloviny devadesátých let; řídil jednotky mezinárodních firem v Česku, Finsku, Polsku a Itálii a několik let byl zároveň i evropským ředitelem pro divizi svařovacích drátů.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.