Kateřina Braithwaite od roku 1989 spojila svou profesní kariéru s mezinárodním prostředím. Po studiu Systémového inženýrství pokračovala v doktoranském studiu na mezinárodním istitutu IIASA ve Vídni.
15 let pracovala jako obchodní manažer a následně jako exkluzivní zástupce německo-rakouského koncernu Austrian Industries, později pak pro jeho významnou část – rakouskou Voest Alpine.
Během 7 let působení v roli Alliance Manager v nadnárodní korporaci Hewlett Packard Enterprise reportovala do Německa a do Rakouska, vyjednávání s německy mluvícími partnery bylo jejím denním chlebem.
V rámci HP mj.vedla na úrovni CEE (Central & Eastern European Region) workshopy interkulturní komunikace.
V roce 2014 absolvovala úspěšně Diplomatickou akademii – jako certifikovaný diplomat.
Od roku 2016 pracuje jako kouč, mentor a lektor v oblasti interkulturní komunikace, mezinárodní byznys etikety, manažerských kompetencí. Přednáší na vysoké škole, vystupuje jako řečník na odborných konferencích.
Mluví plynně německy a anglicky.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.
Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?
Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu.
Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.