Kateřina Braithwaite od roku 1989 spojila svou profesní kariéru s mezinárodním prostředím. Po studiu Systémového inženýrství pokračovala v doktoranském studiu na mezinárodním istitutu IIASA ve Vídni.
15 let pracovala jako obchodní manažer a následně jako exkluzivní zástupce německo-rakouského koncernu Austrian Industries, později pak pro jeho významnou část – rakouskou Voest Alpine.
Během 7 let působení v roli Alliance Manager v nadnárodní korporaci Hewlett Packard Enterprise reportovala do Německa a do Rakouska, vyjednávání s německy mluvícími partnery bylo jejím denním chlebem.
V rámci HP mj.vedla na úrovni CEE (Central & Eastern European Region) workshopy interkulturní komunikace.
V roce 2014 absolvovala úspěšně Diplomatickou akademii – jako certifikovaný diplomat.
Od roku 2016 pracuje jako kouč, mentor a lektor v oblasti interkulturní komunikace, mezinárodní byznys etikety, manažerských kompetencí. Přednáší na vysoké škole, vystupuje jako řečník na odborných konferencích.
Mluví plynně německy a anglicky.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu
Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům.