Zobrazit vše

Ochutnávka: Zažij soft skills jinak

Řízení letadla nebo vedení týmu nesmí být intuitivní improvizace. Letectví nabízí dlouhodobě úspěšné modely pro vedení lidí a komunikaci.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
2 hodiny
Jazyk
 cz
Kód kurzu
PU24010005
Soft skills
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás
 

Tato nabídka již není platná, vyberte prosím z naší nabídky jinou.

Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat

Popis kurzu

Lektorem workshopu je dlouholetý kapitán dopravních letadel Českých aerolinií a Turkish Airlines. Práce kapitána dopravního letadla je nekončící proces zvažování priorit a rozhodování s jediným cílem – maximalizovat bezpečnost a minimalizovat rizika a chyby. Už dávno nejde jen o schopnost řídit letadlo. Jde především o manažerské vedení, týmovou práci, efektivní komunikaci a zákaznickou službu. Je to vynikající zkušenost a skvělá inspirace pro řadu pozic s podobnou kompetencí. 

Nejedná se o zábavnou přednášku o létání, ale naopak o workshop na téma leadership, komunikace, asertivita, decision making či error management. Lektor Stanislav Vojtíšek vám ukáže, jak můžete využít postupy používané v dopravním letectví jako návod na funkční a bezpečná řešení.

Komu je kurz určen

Workshop je určen pro teamleadery, HR, manažery, learning and development.

Obsah kurzu

  • Leadership
  • Komunikace a asertivita
  • Desicion making
  • Týmová spolupráce

Cíle

Poznáte konkrétní postupy, které používají piloti pro rozhodování. Například:
  • Proces F.O.R.D.E.C. (Facts. Options, Risk and benefits, Desion, Execution, Check), který představuje šest fází rozhodovacího procesu.
  • Jednoduché pravidlo FLY – NAVIGATE – COMMUNICATE. 
  • Jak se ubránit mikromanagementu díky pravidlu 4D.

Lektoři

Stanislav Vojtíšek
Stanislav Vojtíšek

Stanislav je bývalý kapitán dopravního letadla. Dnes je poradcem, lektorem a mentorem pro krizové rozhodování, leadership a optimalizaci postupů. Zkušenosti kapitána dopravního letadla lze využít jako inspiraci pro týmové leadery a manažery. Řízení krizových situací, rozhodování a riziko chyb, nebo kombinace důsledně dodržované rutiny, kreativity a instinktu s využitím automatizace spojují celou řadu oborů.
Na workshopech a seminářích představuje unikátní metody a schémata, které byly vyvíjeny v letectví desítky let. Pracuje také jako mentor – pilot osobního rozvoje a konzultant projektů.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi