Pokud máte o kuz zájem, zkuste nás kontaktovat
Stanislav je bývalý kapitán dopravního letadla. Dnes je poradcem, lektorem a mentorem pro krizové rozhodování, leadership a optimalizaci postupů. Zkušenosti kapitána dopravního letadla lze využít jako inspiraci pro týmové leadery a manažery. Řízení krizových situací, rozhodování a riziko chyb, nebo kombinace důsledně dodržované rutiny, kreativity a instinktu s využitím automatizace spojují celou řadu oborů.
Na workshopech a seminářích představuje unikátní metody a schémata, které byly vyvíjeny v letectví desítky let. Pracuje také jako mentor – pilot osobního rozvoje a konzultant projektů.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?