Zobrazit vše

Osobní značka jako business nástroj každého obchodníka

Kurz je zaměřený na budování a využití osobního brandingu ke zvyšování úspěšnosti při prodeji.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
4 hodiny
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010241
Obchodní dovednosti
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010241-0004
Cena bez DPH
4 500 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010241-0007
Cena bez DPH
4 500 Kč

Popis kurzu

Získáte praktický návod, jak pracovat na své osobní značce v nelehkém období Covidové krize a převažujících prodejů v on-line prostředí. Čeká Vás odstartování procesu, uvědomění si své vlastní síly a především toho, jak být v této době úspěšný. Vybudujte si silnou osobní značku v obchodním týmu za účelem zvyšování prodejů a plnění plánů.

Komu je kurz určen

Všem, kdo chtějí pracovat na své osobní značce.

Obsah kurzu

  • Co je osobní značka a proč má smysl si osobní značku budovat
  • Jak si vybudovat osobní značku a využít ji při osobních prodejích
  • Co nám osobní značka v prodeji přinese
  • Jak s osobní značkou zacházet, aby byla užitečná a efektivní
  • Jak být sám sobě marketérem aneb mít strategii je důležité
  • Jak komunikovat svou osobní značku v rámci firemní kultury a prezentování společnosti jako celku
  • Komunikační kanály
  • Vhodný obsah komunikace
  • Co dělat, když potřebuji rebranding své osobní značky a je to v praxi reálné?
  • Dobré jméno vs. osobní značka

Materiály

Prezentace lektora v elektronické podobě.

Cíle

Odstartování procesu budování osobní značky, uvědomění si své vlastní síly a především toho, jak být v této době úspěšný.

Lektoři

Lenka Benetková
Lenka Benetková

Lenka pracovala více než 20 let v médiích jako obchodní ředitelka. Stavěla řadu obchodních oddělení, nastavovala obchodní filosofie a vedla týmy k úspěšnému prodeji v segmentu B2B. V současnosti je na volné noze a zabývá se poradenstvím a koncipováním obchodních projektů. Specializuje se na krizový management v rámci obchodních oddělení a snaží se neustále objevovat nové možnosti prodeje produktů a služeb nejen v mediální sféře.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi