Zobrazit vše

Zpětná vazba a efektivní komunikace

Komunikace je klíčovým prvkem v každé profesní roli. Bez ohledu na to, zda se snažíte zlepšit naslouchání, argumentaci nebo vedení rozhovorů k věci, tento seminář vám poskytne konkrétní směry pro další rozvoj. Dosáhnete skutečného pokroku v komunikaci a poskytování zpětné vazby.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU23010087
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
15. 1. 2025 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0010
Cena bez DPH
5 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0001
Cena bez DPH
5 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0002
Cena bez DPH
5 900 Kč

Vyjádření účastníků

Jaroslav Matoušek
ČD - Telematika a.s.
"Spousta zajímavých nápadů a postupů. Výborná školitelka!"
Lucie Svojanovská
ČD - Telematika a.s.
"Super lektorka.
Užitečné rady ke ZV a jak jednat s lidmi."

Komu je kurz určen

Tento kurz je určen pro manažery, vedoucí týmů a společností, HR specialisty/manažery, obchodníky, konzultanty a všechny ty, kteří se pravidelně setkávají s klienty.

Obsah kurzu

  • Pochopení různých stylů komunikace
  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu
  • Zvládnutí procesu zpětné vazby
  • Zlepšení dovedností v poskytování kvalitní zpětné vazby
  • Identifikace vlastních tendencí při poskytování zpětné vazby
  • Porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačních limitů
  • Praktické experimentování s různými přístupy k lidem v komunikaci a při poskytování zpětné vazby
  • Naučení se předvídat konflikty a redukovat stres
  • Zvládnutí konkrétních kroků k vylepšení vlastního stylu komunikace

Cíle

  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu a identifikace jeho silných a slabých stránek.
  • Zvládnutí procesu poskytování kvalitní zpětné vazby a porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačním limitům.
  • Zlepšení dovedností v komunikaci a posílení schopnosti vnímat a naslouchat, což povede ke zlepšení porozumění sobě i ostatním.
  • Získání praktických zkušeností s předáváním informací citlivým způsobem a s ohledem na vnímání druhých.
  • Eliminace chyb a nedostatků v komunikaci s lidmi a zvýšení úspěchu celého týmu.

Lektoři

Kristina Tůmová
Kristina Tůmová

Vede prožitkové workshopy a individuální sezení zaměřená na rozvoj lidského vědomí, práci se strukturou ega a uvolňování lidského potenciálu. Koučuje manažery (profesní, výkonový koučink, osobnostní koučink) i soukromé osoby (transformační a životní koučink). Její přístup vychází z Mindful Coaching, Presence-Based Coaching a Somatického koučování.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Vyjádření účastníků

Jaroslav Matoušek
ČD - Telematika a.s.
"Spousta zajímavých nápadů a postupů. Výborná školitelka!"
Lucie Svojanovská
ČD - Telematika a.s.
"Super lektorka.
Užitečné rady ke ZV a jak jednat s lidmi."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 6. 3. 2023
Úspěšní IT profesionálové potřebují komunikační dovednosti

Zkoušeli jste již někdy vysvětlit ajťákům, že jejich komunikační dovednosti jsou na nedostatečné úrovni? Že by se nad tím měli zamyslet a komunikovat více otevřeně, vysvětlovat a nebýt negativní? Před deseti lety by jste ajťáka na školení měkkých dovedností ani nedostali. Naštěstí doba pokročila a je na ně vyvíjen tlak, aby komunikovali uvnitř společnosti, ale i ven s dodavateli.

Proč s námi