Opřete své rozhodování v praxi o pevné základy pracovního práva
Pracovníci na vedoucích pozicích denně řeší nejrůznější požadavky zaměstnanců, otázky související s pracovními povinnostmi, dovolenou, volnem či způsobenými škodami. Často musí rozhodnout v reálném čase, aniž by se mohli obrátit na právní podporu. Základní znalost pracovního práva je proto podmínkou úspěšné práce liniového manažera. Poznejte právní souvislosti nejobvyklejších situací v pracovněprávních vztazích a ujasněte si, jaké jsou povinnosti vaše i vašich podřízených. Získejte poučení z mnoha příkladů z praxe a vyzkoušejte si řešení modelových situací.
Pracovní právo v praxi
„K oblastem, na které se specializuji, patří pracovní právo, pracovní smlouvy, praktická personalistika s přesahy do mezd, účetnictví a dávky sociální podpory. Praxi jsem získala jako personalistka v bankovním sektoru (1994–2001), dále jako personální manažerka v inovativní a expandující společnosti zabývající se rychloobrátkovým zbožím (2001–2004). V letech 2005–2006 jsem působila jako vedoucí personálního odboru v chemickém průmyslu. Pracovala jsem v korporaci i v soukromé firmě, v zahraniční i české společnosti. K nejzajímavějším poznatkům ze své praxe řadím zejména rozsáhlé zkušenosti s kontrolami ze strany státního dozoru. Od roku 2004 vedu zdarma největší pracovněprávní poradnu na českém internetu. Od roku 2006 se aktivně věnuji také lektorování pro veřejnost a spolupracuji s různými společnostmi jak na veřejných, tak na firemních školeních. V současné době působím především jako lektorka a poradkyně v oblasti pracovního práva a personalistiky. Účastníci mých kurzů většinou kladně hodnotí živou formu výkladu, množství příkladů z vlastní praxe a poradny a také ochotu pomoci a vyřešit i nestandardní situace.“
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?