Psycholožka, lektorka, autorka a koučka.
Vede komplexní kurzy osobního rozvoje, koučuje, poskytuje poradenství v oblasti psychologie, píše články. Je autorkou a spoluautorkou knih:
Olga je trenérem a koučem v oblasti měkkých dovedností. Její školení jsou založená na nácviku pomocí rolových her a kamery, využívá koučovací přístup. Výsledkem je hlubší sebepoznání účastníka a rychlejší osvojení nových dovedností.
Rozvoji měkkých dovedností se věnuje od roku 2007, v rámci vzdělávacích programů spolupracovala s více než 9000 účastníky z různých oblastí (IT, výroba, FMCG, obchodní řetězce, finanční sféra). Úspěchem je pro Olgu spokojený klient, který si v rámci spolupráce plní své sny a cíle a vidí reálný přínos školení pro svoji praxi. V práci s klienty využívá zkušenosti získané v rámci manažerského a konzultantského působení v oblasti HR a vzdělávání.
Je spoluautorkou knihy „Obchodní a manažerská prezentace“ (Grada, 2010). V roce 2015 získala LIGS AWARDS: Ocenění Osobnost vzdělávání dospělých 2014 v kategorii „Praktická aplikace vzdělávání dospělých a andragogiky (trenér, školitel, lektor, tutor, kouč apod.)“
Školí a koučuje v českém i anglickém jazyce. Všechna školení jsou vedena interaktivním způsobem (využívám koučovací přístup a rozličné interaktivní metody).
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?