Klient si může dovolit cokoliv, konzultant byl měl cokoliv zvládnout. Naučte se komunikovat s náročnými klienty
Zákaznická zkušenost významně ovlivňuje celkové vnímání společnosti a její značky. Proto je potřeba věnovat pozornost tréninku konzultantů, kteří by měli umět komunikovat i s velmi náročnými klienty. Právě profesionální péče o zákazníky a způsob řešení jejich problémů rozhoduje o jejich spokojenosti a loajalitě. Profesionální konzultant by měl být schopen vytvořit dobrý první dojem, rychle pochopit potřeby zákazníka a vyřešit jeho požadavek. Současně by měl být připraven na obtížné situace spojené se stížnostmi a reklamacemi.
Zaměřeno na zákazníky
Zásady efektivní komunikace se zákazníky
Profesionální struktura rozhovoru
Náročné situace v rozhovoru
Aplikace do praxe účastníků
Absolvovala jsem studium na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v oboru Výchova a vzdělávání dospělých. Zkušenosti z oblasti vzdělávání jsem dále získala na zahraničních stážích v Brightonu, Paříži, Budapešti a Singapuru, kde jsem prohlubovala své dovednosti. V roce 2000 jsem získala Certifikát pro tréninkovou praxi (CIPD, Londýn) a Certifikát Profiles Int. Pracovní zkušenosti jsem získala v ČSA, kde jsem pracovala jako koordinátorka výcviku, interní lektorka a zástupkyně ředitele Výcvikového střediska. Další prací jsem prošla ve společnosti Eurotel Praha jako specialista pro interní trénink a motivaci a také pro ISM CZ a.s. jako senior trenér/konzultant. Od roku 2001 působím jako nezávislá lektorka, konzultantka a koučka. Jsem členkou Mezinárodní asociace koučů (ICF). Specializuji se především na poradenství a vytváření tréninkových programů v oblastech hodnocení a rozvoje osobnosti, prodeje, péči o zákazníka, budování týmů a změny firemní kultury, manažerské techniky a dovednosti, analýzy tréninkových potřeb, tréninku trenérů a koučinku.
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?
Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.
Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?