Zobrazit vše

Zpětná vazba a efektivní komunikace

Komunikace je klíčovým prvkem v každé profesní roli. Bez ohledu na to, zda se snažíte zlepšit naslouchání, argumentaci nebo vedení rozhovorů k věci, tento seminář vám poskytne konkrétní směry pro další rozvoj. Dosáhnete skutečného pokroku v komunikaci a poskytování zpětné vazby.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU23010087
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
7. 3. 2025 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0013
Cena bez DPH
7 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0001
Cena bez DPH
7 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0002
Cena bez DPH
7 900 Kč

Vyjádření účastníků

Jaroslav Matoušek
ČD - Telematika a.s.
"Spousta zajímavých nápadů a postupů. Výborná školitelka!"
Lucie Svojanovská
ČD - Telematika a.s.
"Super lektorka.
Užitečné rady ke ZV a jak jednat s lidmi."

Komu je kurz určen

Tento kurz je určen pro manažery, vedoucí týmů a společností, HR specialisty/manažery, obchodníky, konzultanty a všechny ty, kteří se pravidelně setkávají s klienty.

Obsah kurzu

  • Pochopení různých stylů komunikace
  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu
  • Zvládnutí procesu zpětné vazby
  • Zlepšení dovedností v poskytování kvalitní zpětné vazby
  • Identifikace vlastních tendencí při poskytování zpětné vazby
  • Porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačních limitů
  • Praktické experimentování s různými přístupy k lidem v komunikaci a při poskytování zpětné vazby
  • Naučení se předvídat konflikty a redukovat stres
  • Zvládnutí konkrétních kroků k vylepšení vlastního stylu komunikace

Cíle

  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu a identifikace jeho silných a slabých stránek.
  • Zvládnutí procesu poskytování kvalitní zpětné vazby a porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačním limitům.
  • Zlepšení dovedností v komunikaci a posílení schopnosti vnímat a naslouchat, což povede ke zlepšení porozumění sobě i ostatním.
  • Získání praktických zkušeností s předáváním informací citlivým způsobem a s ohledem na vnímání druhých.
  • Eliminace chyb a nedostatků v komunikaci s lidmi a zvýšení úspěchu celého týmu.

Lektoři

Kristina Tůmová
Kristina Tůmová

Vede prožitkové workshopy a individuální sezení zaměřená na rozvoj lidského vědomí, práci se strukturou ega a uvolňování lidského potenciálu. Koučuje manažery (profesní, výkonový koučink, osobnostní koučink) i soukromé osoby (transformační a životní koučink). Její přístup vychází z Mindful Coaching, Presence-Based Coaching a Somatického koučování.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 2. 1. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Vyjádření účastníků

Jaroslav Matoušek
ČD - Telematika a.s.
"Spousta zajímavých nápadů a postupů. Výborná školitelka!"
Lucie Svojanovská
ČD - Telematika a.s.
"Super lektorka.
Užitečné rady ke ZV a jak jednat s lidmi."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 2. 1. 2025

Radikální upřímnost vs. psychologické bezpečí: Jak zpětná vazba formuje firemní kulturu

Zpětná vazba je klíčový nástroj pro růst a rozvoj týmu. Její účinnost ale závisí na tom, jakým způsobem je poskytována. Správná rovnováha mezi radikální upřímností a psychologickým bezpečím může vést k výjimečným výsledkům. 

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 19. 4. 2024
Obchodní principy tvoří základ pro úspěch v IT obchodě

Rozhovor s Jaroslavem Salvou, mentorem v oblasti obchodu se zaměřením na IT. V čem se IT obchod odlišuje a jaké problémy IT obchodníci nejčastěji řeší?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 15. 2. 2024
Kapitán letadla lektorem: Cílem je logické a bezpečné rozhodnutí

Stanislav Vojtíšek je bývalým kapitánem jedné z nejprestižnějších leteckých společností světa Turkish Airlines. Jako dopravní pilot pracoval od poloviny 90. let. Během své 25leté kariéry létal s různými typy letadel, včetně Airbusu A330 či Boeingu. 

Proč s námi