Zobrazit vše

Zpětná vazba a efektivní komunikace

Komunikace je klíčovým prvkem v každé profesní roli. Bez ohledu na to, zda se snažíte zlepšit naslouchání, argumentaci nebo vedení rozhovorů k věci, tento seminář vám poskytne konkrétní směry pro další rozvoj. Dosáhnete skutečného pokroku v komunikaci a poskytování zpětné vazby.
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU23010087
Osobní rozvoj
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
22. 4. 2025 09:00 - 17:00
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0019
Cena bez DPH
7 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0001
Cena bez DPH
7 900 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
Praha
Forma
učebna
?
Kurz probíhá prezenčně v učebně s lektorem.
Kód vybraného kurzu: PU23010087-0002
Cena bez DPH
7 900 Kč

Vyjádření účastníků

Denisa R.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Paní lektorka byla opravdu moc super. Věděla o čem mluví a že tématu rozumí."
Marie T.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Pozitivně mě překvapilo množství praktických příkladů, super bylo sdílení osobních zkušeností."
Renata Kučerová
ČD - Telematika a.s.
"Perfektní školitelka. Obsah školení byl velice zajímavý a pro mne nový. Školení mělo spád a bylo vidět, že paní školitelka tomu rozumí a zná."
David Papež
ČD - Telematika a.s.
"Líbilo se mi, že lektorka byla naladěna na naši vlnu a tím pádem nebyl problém s pochopením."
Jaroslav Matoušek
ČD - Telematika a.s.
"Spousta zajímavých nápadů a postupů. Výborná školitelka!"
Lucie Svojanovská
ČD - Telematika a.s.
"Super lektorka.
Užitečné rady ke ZV a jak jednat s lidmi."

Komu je kurz určen

Tento kurz je určen pro manažery, vedoucí týmů a společností, HR specialisty/manažery, obchodníky, konzultanty a všechny ty, kteří se pravidelně setkávají s klienty.

Obsah kurzu

  • Pochopení různých stylů komunikace
  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu
  • Zvládnutí procesu zpětné vazby
  • Zlepšení dovedností v poskytování kvalitní zpětné vazby
  • Identifikace vlastních tendencí při poskytování zpětné vazby
  • Porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačních limitů
  • Praktické experimentování s různými přístupy k lidem v komunikaci a při poskytování zpětné vazby
  • Naučení se předvídat konflikty a redukovat stres
  • Zvládnutí konkrétních kroků k vylepšení vlastního stylu komunikace

Cíle

  • Porozumění vlastnímu komunikačnímu stylu a identifikace jeho silných a slabých stránek.
  • Zvládnutí procesu poskytování kvalitní zpětné vazby a porozumění individuálním zkreslením v naslouchání a komunikačním limitům.
  • Zlepšení dovedností v komunikaci a posílení schopnosti vnímat a naslouchat, což povede ke zlepšení porozumění sobě i ostatním.
  • Získání praktických zkušeností s předáváním informací citlivým způsobem a s ohledem na vnímání druhých.
  • Eliminace chyb a nedostatků v komunikaci s lidmi a zvýšení úspěchu celého týmu.

Lektoři

Kristina Tůmová
Kristina Tůmová

Vede prožitkové workshopy a individuální sezení zaměřená na rozvoj lidského vědomí, práci se strukturou ega a uvolňování lidského potenciálu. Koučuje manažery (profesní, výkonový koučink, osobnostní koučink) i soukromé osoby (transformační a životní koučink). Její přístup vychází z Mindful Coaching, Presence-Based Coaching a Somatického koučování.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Vyjádření účastníků

Denisa R.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Paní lektorka byla opravdu moc super. Věděla o čem mluví a že tématu rozumí."
Marie T.
Atlas Copco Services, s.r.o.
"Pozitivně mě překvapilo množství praktických příkladů, super bylo sdílení osobních zkušeností."
Renata Kučerová
ČD - Telematika a.s.
"Perfektní školitelka. Obsah školení byl velice zajímavý a pro mne nový. Školení mělo spád a bylo vidět, že paní školitelka tomu rozumí a zná."
David Papež
ČD - Telematika a.s.
"Líbilo se mi, že lektorka byla naladěna na naši vlnu a tím pádem nebyl problém s pochopením."
Jaroslav Matoušek
ČD - Telematika a.s.
"Spousta zajímavých nápadů a postupů. Výborná školitelka!"
Lucie Svojanovská
ČD - Telematika a.s.
"Super lektorka.
Užitečné rady ke ZV a jak jednat s lidmi."

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 3. 2025
Proč se zajímat o typologii osobnosti?
Každý z nás se někdy ocitl v situaci, kdy se s kolegou nebo klientem neshodl – ne proto, že by jedna strana měla nutně pravdu, ale proto, že každý přistupuje k problémům jinak. Jak by se změnila vaše práce, kdybyste dokázali lépe chápat způsoby myšlení a motivace druhých?

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 7. 3. 2025
Proč IT obchodníci selhávají – a co s tím dělat?

Obchodní týmy v IT čelí specifickým výzvám. Technické produkty a služby vyžadují jasnou strategii, pochopení zákazníkových potřeb a schopnost efektivně argumentovat. Přesto mnoho obchodníků spoléhá na pasivní přístup nebo se zaměřuje pouze na technické parametry místo řešení problému zákazníka.

Náhledový obrázek novinky
Soft skills 21. 2. 2025
Emoční inteligence jako přísada úspěchu

Emoční inteligence je zásadním faktorem, který rozhoduje o tom, jak úspěšní budete při vedení lidí, komunikaci v týmu i zvládání stresu. Proč je vysoká emoční inteligence v práci vítána a jak ji rozvíjet?

Proč s námi