Zobrazit vše

MB-910 - Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010261
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0006
Cena bez DPH
16 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0007
Cena bez DPH
16 000 Kč

Popis kurzu

Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.

Požadované znalosti

Studenti by měli mít základní znalosti o zásadách zapojení zákazníků a obchodních operacích. Porozumění cloudovým výpočtům je užitečné, ale není nutné.

Komu je kurz určen

Lidé v různých rolích a fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. To zahrnuje IT profesionály, obchodní partnery a další, kteří chtějí zapojit zákazníky do Dynamics 365, studenty, čerstvé absolventy a lidi měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.

Obsah kurzu

Základy aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Aplikace Microsoft Power Platform a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Aplikace Microsoft Dataverse a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Případy použití aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Přejděte do aplikací pro zapojení zákazníků Dynamics 365
Sdílené aktivity a možnosti integrace v aplikacích pro zapojení zákazníků Dynamics 365
  • Zákazníci a aktivity
  • Kritéria vyhledávání a filtry
  • Možnosti vytváření sestav včetně grafů, panelů a zobrazení
  • Integrace Excelu
  • Integrace Microsoft Teams
  • Integrace Outlooku
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • E-mailový marketing
  • Jak cílit na zákazníky pomocí marketingových seznamů a segmentů
  • Cesty zákazníků
  • Generování potenciálních zákazníků a kvalifikaci
  • Případy použití marketingových formulářů
  • Funkce a možnosti správy událostí
Dynamics 365 Customer Insights – Data a Dynamics 365 Customer Voice
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Voice
Dynamics 365 Sales
  • Případy použití pro Dynamics 365 Sales
  • Životní cyklus prodeje
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Sales
  • Potenciální zákazníci a proces kvalifikace potenciálních zákazníků
  • Proces řízení příležitostí
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Sales
  • Zpracování prodejní objednávky
Možnosti Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Další funkce Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Sales
  • Prodejní kanál a koncepty prognóz
  • Případy použití a možnosti Sales Insights
  • Případy použití a možnosti aplikace LinkedIn Sales Navigator
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Sales Copilot
Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Service
  • Životní cyklus případu včetně smluv o úrovni služeb (SLA) a oprávnění
  • Funkcionalita pro správu pracovní zátěže
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Customer Service
  • Správa znalostí v Dynamics 365 Customer Service
Funkce Dynamics 365 Customer Service a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Customer Service
  • Omnikanál pro služby zákazníkům
  • Možnosti vytváření sestav a vizualizace dat v Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití Dynamics Customer Voice pro zákaznický servis
Dynamics 365 Field Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Field Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Field Service
  • Životní cyklus pracovního příkazu
  • Kontroly v Dynamics 365 Field Service
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Field Service
Možnosti plánování Dynamics 365 Field Service a související aplikace
  • Zdroje a procesy plánování
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Field Service
  • Správa aktiv a aktiva zákazníků
  • Connected Field Service pro Dynamics 365

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Marketing
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Sales
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Customer Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Field Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 15. 8. 2024
DIGI pro firmu: Ukázkové kalkulace a nejčastější dotazy

Vzdělávání zaměstnanců je díky rostoucí digitalizaci klíčové. Jak ho ale efektivně financovat? Program DIGI pro firmu nabízí příležitost, jak získat dotace na IT kurzy a ušetřit tak firemní rozpočet. Pojďme se podívat na ukázkové kalkulace a nejčastější otázky, se kterými se setkáváme.

Proč s námi