Zobrazit vše

MB-910 - Microsoft Dynamics 365 Fundamentals (CRM)

Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365. 
Úroveň
Určeno účastníkům bez znalostí a zkušeností
základní
Délka kurzu
1 den
Jazyk
 cz  eu
Kód kurzu
PU21010261
Dynamics
Kategorie:
Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu? Kontaktujte nás

Kurzy s lektorem

Termín
Jazyk
Místo
Forma
?
Jak a kde kurz probíhá.
Cena bez DPH
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0006
Cena bez DPH
16 000 Kč
Otevřený termín
?
Společně se domluvíme na konkrétním datu. Jedná se o nezávaznou objednávku.
Jazyk
Místo
online
Forma
virtuální učebna
?
Kurz probíhá online přes počítač a ve stanoveném termínu, lektor je připojen vzdáleně.
Kód vybraného kurzu: PU21010261-0007
Cena bez DPH
16 000 Kč

Popis kurzu

Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.

Požadované znalosti

Studenti by měli mít základní znalosti o zásadách zapojení zákazníků a obchodních operacích. Porozumění cloudovým výpočtům je užitečné, ale není nutné.

Komu je kurz určen

Lidé v různých rolích a fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. To zahrnuje IT profesionály, obchodní partnery a další, kteří chtějí zapojit zákazníky do Dynamics 365, studenty, čerstvé absolventy a lidi měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.

Obsah kurzu

Základy aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Řízení vztahů se zákazníky
  • Aplikace Microsoft Power Platform a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Aplikace Microsoft Dataverse a Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Případy použití aplikací Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
  • Přejděte do aplikací pro zapojení zákazníků Dynamics 365
Sdílené aktivity a možnosti integrace v aplikacích pro zapojení zákazníků Dynamics 365
  • Zákazníci a aktivity
  • Kritéria vyhledávání a filtry
  • Možnosti vytváření sestav včetně grafů, panelů a zobrazení
  • Integrace Excelu
  • Integrace Microsoft Teams
  • Integrace Outlooku
Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Insights - Journeys
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Journeys
  • E-mailový marketing
  • Jak cílit na zákazníky pomocí marketingových seznamů a segmentů
  • Cesty zákazníků
  • Generování potenciálních zákazníků a kvalifikaci
  • Případy použití marketingových formulářů
  • Funkce a možnosti správy událostí
Dynamics 365 Customer Insights – Data a Dynamics 365 Customer Voice
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Insights – Data
  • Případy použití a možnosti Dynamics 365 Customer Voice
Dynamics 365 Sales
  • Případy použití pro Dynamics 365 Sales
  • Životní cyklus prodeje
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Sales
  • Potenciální zákazníci a proces kvalifikace potenciálních zákazníků
  • Proces řízení příležitostí
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Sales
  • Zpracování prodejní objednávky
Možnosti Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Další funkce Dynamics 365 Sales a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Sales
  • Prodejní kanál a koncepty prognóz
  • Případy použití a možnosti Sales Insights
  • Případy použití a možnosti aplikace LinkedIn Sales Navigator
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Sales
  • Microsoft Sales Copilot
Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Customer Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Customer Service
  • Životní cyklus případu včetně smluv o úrovni služeb (SLA) a oprávnění
  • Funkcionalita pro správu pracovní zátěže
  • Toky obchodních procesů Dynamics 365 Customer Service
  • Správa znalostí v Dynamics 365 Customer Service
Funkce Dynamics 365 Customer Service a související aplikace
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Customer Service
  • Omnikanál pro služby zákazníkům
  • Možnosti vytváření sestav a vizualizace dat v Dynamics 365 Customer Service
  • Případy použití Dynamics Customer Voice pro zákaznický servis
Dynamics 365 Field Service
  • Případy použití pro Dynamics 365 Field Service
  • Obchodní scénář Dynamics 365 Field Service
  • Životní cyklus pracovního příkazu
  • Kontroly v Dynamics 365 Field Service
  • Mobilní aplikace Dynamics 365 Field Service
Možnosti plánování Dynamics 365 Field Service a související aplikace
  • Zdroje a procesy plánování
  • Obchodní scénář aplikací souvisejících s Dynamics 365 Field Service
  • Správa aktiv a aktiva zákazníků
  • Connected Field Service pro Dynamics 365

Materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Cíle

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Marketing
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Sales
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Customer Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Field Service
  • Popsat schopnosti a funkce Dynamics 365 Project Operations (CRM)

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Chcete tento kurz na míru pro vaši firmu?

Kontaktujte nás

Aktuality ke kurzu

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 16. 1. 2025
8 pravidel, jak si užít online kurz a získat maximum z investice do školení

Pokud jste investovali do online kurzu s lektorem, je přirozené chtít z něj vytěžit co nejvíc. Sepsali jsme pravidla, která vám pomohou získat maximum z vašeho vzdělávacího zážitku.

Náhledový obrázek novinky
CompTIA 7. 11. 2024
Začněte rok 2025 vzděláváním

Začátek roku je ideální příležitost pro získání nových dovedností a znalostí. Využijte, jako už tisíce Čechů, 50 000 Kč, které do vás stát investuje. 

Připravili jsme přehled kurzů a termínů na první čtvrtletí roku 2025.

Náhledový obrázek novinky
Microsoft 365 6. 11. 2024
3 tipy pro úspěšné čerpání dotací s DIGI pro firmu

Zeptali jsme se našeho klienta, společnosti Akcenta, na jejich zkušenosti s programem DIGI pro firmu. Kristýna Stárková, která v Akcentě pracuje jako People & Culture Specialist a celým procesem úspěšně prošla, se s námi podělila o tři doporučení.

Proč s námi